Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ovanlig startsekvens med grå bakgrund, ikon och startskiva samt nätverksrullist!?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2018-03-05 10:01

Hej,

Stängde av datorn som vanlig i går och i dag när jag startade den hände något som aldrig hänt förut. Datorn startar upp som vanligt men istället för att komma till den svarta bakgrunden med min avatar och där jag skriver in mitt lösenord så var bakgrunden grå och visade i mitten startskivan med dess namn samt en rullist under med olika nätvärk. Klickade på startskivan och datorn startade då upp som vanligt med den svarta bakgrunden med min avatar och där jag skriver in mitt lösenord.

Har kollat så att min startskiva är aktiverad och gjort en diskkontroll och allt är som det ska.

Varför hände detta?

/JM81

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-03-05 11:06

Inget liggande på tangentbordet? Det finns olika uppstartsekvenser beroende på vilka tangenter som hålls nedtryckta under uppstarten.

• Medlem
  • 2018-03-05 11:37
Ursprungligen av kenjon:

Inget liggande på tangentbordet? Det finns olika uppstartsekvenser beroende på vilka tangenter som hålls nedtryckta under uppstarten.

Nej, det var inget som låg emot eller på tangentbordet.

1
Bevaka tråden