Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Grymt att man lyckades vara på UMDAC just när den bars in typ klockan fem i går. Jag har petat på den och jag har lyft den, men speciellt imponerad är jag då inte (hm, man får ju ändå inte ha den där hemma (överlevnadsinstinkt?)).
Funderar lite smått på vilka program som bör installeras för att visa vad burken går för? Den måste ju användas till någon nytta så att säga(!) :-/ Förslag?
Jag var förbi UMDAC och pillade på den nya G5:an - och sneglade på bautaskärmen (23"?). Jag blev imponerad av den kvalitetskänsla maskinen utstrålade. Den är mäktig och i mitt tycke tyst. Jag tycker att den pinnade på rätt så bra men jag har "bara" min G3/266 med 9.2.2 att jämföra med. Nu beställer jag snart en dubbelgök!
bosse
Nu har XedoZ och jag varit och kollat på den! Så snygg, så tyst, så "ren", så....så....så......öhm....fin. Åh!! Nu har jag en sån där "vill ha" känsla igen! :rolleyes:
Jag och Mattis (Thundermac) tog ett par bilder också. Filmen visar fem Quicktime filmer som körs samtidigt (funkade skitbra även fast digitalkamerans få fps kanske inte visar det så bra)..:D Bilder
UT2003 flöt på rätt så bra på max grafik trots bara 256 i ram.;)