Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
För åtta år sedan började den första versionen av Ipad att säljas, och vi firar med ett klurigt quiz om Apples älskade surfplatta. Hur bra koll har du?
Jaha, jo alltså det får vi ju. Att dela med sig av sitt resultat är mer en social grej. Vi publicerar resultaten efter varje quiz med, men veckan efter när vi har fått in de flesta svaren.
Jaha, jo alltså det får vi ju. Att dela med sig av sitt resultat är mer en social grej. Vi publicerar resultaten efter varje quiz med, men veckan efter när vi har fått in de flesta svaren.
Den där jäkla iPad 3.. Den hade funnits ute ett halvår så jag kände mig rätt safe och köpte en till frugan.. Då en vecka senare säger Apple.. Nu kommer iPad 4 ut!
Enda gången jag känt mig blåst av Apple..
Den där jäkla iPad 3.. Den hade funnits ute ett halvår så jag kände mig rätt safe och köpte en till frugan.. Då en vecka senare säger Apple.. Nu kommer iPad 4 ut!
Enda gången jag känt mig blåst av Apple..
Du var inte ensam, minns att det var många som ondgjorde sig över att Apple släppte nytt så snart, inklusive min umgängeskrets. Jag köpte Ipad 3 kort efter att den släpptes så det kändes inte lika surt för mig, men även jag tyckte att min ganska nya platta var gammal hatt lite väl snabbt.
6/10 men tog den svåraste frågan, och skulle jag tänkt efter lite så hade jag nog knipigt 7/10 men var lite väl snabb å svara på några frågor. T.ex. finns ju ingen 13" skärm för ipad pro men ja tänkte de avrundar väl.