- Json_81
- Medlem ●
- Kungälv
Black mirror är tillbaka med fjärde säsongen som släpptes strax före nyår.
Man kan säga att säsongen börjar bra.
Intelligent series. Rikrigt bra
Sedan kan Altered Carbon på netflix rekommenderas. Också sci.fi men av annan typ
Mycket intelligent
Har du sett "My next guest needs no intro....." på Netflix
Lysande med Obama
Jag började också på den serien. Blev dock inte helt såld på första avsnittet. Ska ge det några avsnitt till innan jag dömer. Min smak kan dock vara helt galen ibland :/
Jag började också på den serien. Blev dock inte helt såld på första avsnittet. Ska ge det några avsnitt till innan jag dömer. Min smak kan dock vara helt galen ibland :/
Smaken och humör är olika ?
Dock brukar jag ge en serie 3 avsnitt innan jag ger upp
Altered Carbon med Kinneman på Netflix var en av de bättre jag sett på sistone.
Har sett första avsnittet än och serien ser lovande ut! Har lite annat att se färdigt innan jag tar mig vidare i den dock.
Har sett första avsnittet än och serien ser lovande ut! Har lite annat att se färdigt innan jag tar mig vidare i den dock.
Känner igen det där. Tror jag har 10 serier i drift :/ Får ju aldrig ett slut på dom. Ibland är det sååå skönt med film istället.
Collateral
Netflix/BBC. Miniserie på fyra avsnitt. Chrime/thriller. Typiskt brittisk och bra
Tack för tipset! Denna hade annars gått mig förbi.
Två avsnitt avklarade, och det tredje påbörjas inom några minuter.
Om inte detta nämnts tidigare så tipsar jag om Fauda på Netflix. Välgjort som tusan. (Och får 8,4 på IMDB.)
Collateral
Netflix/BBC. Miniserie på fyra avsnitt. Chrime/thriller. Typiskt brittisk och bra
Tack för tipset hade tydligen 98% matchning ?
Tappade intresset för Altered Carbon men snöat in mig på Marvels Punisher /Daredevil / Jessica Jones ?
Är det någon som vet om man kan streama Spin City hos någon operatör?
Har letat en längre tid själv men inte hittat någonstans. Synd! Goda minnen från den, åtminstone säsongerna med Michael J. Fox!
Är det någon som vet om man kan streama Spin City hos någon operatör?
Du kan streama en hel del avsnitt på Youtube. Om en film eller TV-serie är äldre än 15 år så brukar det vara tillåtet att lägga upp dem på Youtube.