- Ida Blix
- Medlem ●
- Sollentuna
Hallå!
Nu har Google kommit fram till bokstaven P i sitt Android-alfabet. Vad tror ni att P:et står för?
Android P kommer att vara den nionde större versionen av Android, en första betaversion finns redan ute och en andra förväntas lagom till utvecklarkonferensen Google I/O som drar igång den 8 maj.
Jag gissar på Popsicle (isglass), men det vore roligt om de valde Pecan Pie för det är ju bara såååå gott!
Jag vet att det här inte är så troligt men det skulle vara jättekul om nästa Android-version blev en punschrulle. Kan också se det här framför mig (ja, ett montage är på väg).
Haha, nu blir jag ju fruktansvärt nyfiken!
Haha, det tror jag inte. 18+ på det gissar jag. Såna sidor ingen är på, men finns på typ 90% av alla sidor på nätet
Jag kan dock ha fel! Var iaf det första jag tänkte på när jag läste inlägget!
Haha, det tror jag inte. 18+ på det gissar jag. Såna sidor ingen är på, men finns på typ 90% av alla sidor på nätet
Vi kan väl helt enkelt konstatera att Amandas tankebanor inte är riktigt lika vridna som hos vissa av oss andra
Men dammsugare börjar ju inte på p? ?
Punsch-rulle kallas den också, men håller med. Dammsugare är det rätta namnet!
Praline eller Pastille kanske. Profiterole är nog för udda (läs: amerikanerna känner inte till dem vid det namnet)
Jag hade tyckt att det varit roligt om de hade döpt den till "Princess cake" eller "Punsch praline"
Jag skulle också bli rätt glad om det blev Pancake eller kanske Pecan Pie.
Jag gjorde en sökning på godsaker på p. Fick upp dessa som alternativ. Vilken skulle ni helst vilja att det blir?
pancakes
panna cotta
parfait
pastry
peanut brittle
peanutbutter cookie
pecan pie
pie
poached pears
popcicle
popover
pound cake
praline
pudding
pumpkin pie
Jag gjorde en sökning på godsaker på p. Fick upp dessa som alternativ. Vilken skulle ni helst vilja att det blir?
pancakes
panna cotta
parfait
pastry
peanut brittle
peanutbutter cookie
pecan pie
pie
poached pears
popcicle
popover
pound cake
praline
pudding
pumpkin pie
Praline känns spontant som ett Google:igt val av namn till Android, lite mer än Popcicle som annars känns som nummer två på listan.
Jag är också trögast i världen. @ekloev fick hinta om vad det handlade om innan poletten trillade ner. XD
Åh det skulle bli lite av en skräll!
Med tanke på att det heter Candy Cane på engelska är jag ytterst skeptisk
Peppermint i såfall men släppte de inte en bakgrundsbild med Popsicles på instagram?
Annars blir det nog Pecan pie eller pancake kanske.
Jag skulle också bli rätt glad om det blev Pancake eller kanske Pecan Pie.
Jag tror inte på pancake. Det blir alldeles för lätt med skämten. "Lying flat" t.ex. Det tror jag inte Google vill förknippas med ?