Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det var väl trevligt men skulle hellre se det det lilla i svart version säljas löst. Det som visas tillsammans med iMac Pro ser ju bara för tjusigt ut.
Sjukt märkligt att vi inte fick ett tangentbord med Touch Bar och TouchID.
Nya iMacarna hade verkligen mått bra av det och bostat Touch Bar med fler användare.
Sjukt märkligt att vi inte fick ett tangentbord med Touch Bar och TouchID.
Nya iMacarna hade verkligen mått bra av det och bostat Touch Bar med fler användare.
Hade varit bättre om den också haft solceller så man slipper byta eller ladda batterier. Hur svårt kan det vara att få till det ? Fortsätter nog med mitt gamla Logitech K750 som är trådlöst, har numeriskt tangentbord, solceller som gör att det aldrig behöver laddas och ändå känns hyfsat likt ett Apple tangentbord och var fullt anpassat till Macen. Har för mig att det kostade 7-800 när jag köpte det. Finns tyvärr inte att köpa längre...
Antar det beror på batteritiden för tangentbordet och de inte ville ha sladd. Blir ju jobbigt att hålla på att ladda ännu en pryl för ofta. Men tangentbord till stationära datorer är ju inget som behöver vara trådlöst enligt mig.
En annan orsak kan ju vara att de helt enkelt blev snåla.
Perfekt nyhet. Fattas bara att det svarta kommer. En av Apple bästa produkter har alltid varit deras tangentbord. Det som fattades tidigare var ju tummerisk del. Den större ytan kanske även betyder större bättre.
Det borde ju att gå att köpa nytt till rimligare pris om man redan köpt en iMacPro åtminstone.
Vi får väl se. Jag har inga planer på köpa någon. Men visst, spacegray är säkert vackert även till vanlig iMac kanske.
Kanske dock inte så matchande.
Efter att ha blivit stämda åtminstone två gånger för sina tangentbord på senare MacBook datorer undrar man ju om de nya lösa tangentborden som släppts kommer att bli lika sårbara för smulor, damm, skräp etc?
Efter att ha blivit stämda åtminstone två gånger för sina tangentbord på senare MacBook datorer undrar man ju om de nya lösa tangentborden som släppts kommer att bli lika sårbara för smulor, damm, skräp etc?
Det är ju samma konstruktion i dem (tror jag) - så jag är rädd för att de är lika sårbara för smulor, damm, skräp etc… som tangentborden i de MacBook och MacBook Pro som har fjärilsmekaniska tangenter.
Det är ju samma konstruktion i dem (tror jag) - så jag är rädd för att de är lika sårbara för smulor, damm, skräp etc… som tangentborden i de MacBook och MacBook Pro som har fjärilsmekaniska tangenter.
Tror det också, vilket är synd för jag gillar att knappa på dom. Har ju ifs inte haft problemet på min MBPr Pro L2016 än som jag har haft sedan jan-17 inte heller på mitt ganska nya Magic TB, men man får väl se. Får väl använda dammvippen varje gång man knappat lite