Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det hade jag missat att det var ett vikariat. Tack för allt du gjort och lycka till i framtiden ?
Då är där alltså ingen på 99 som gillar Samsung längre, hur skall det gå ?
Lycka till Amanda! Du är och har varit en frisk fläkt för 99. Men en citat från Star Trek ska du få - But then again, all good things must come to an end.
Tråkigt, du kommer bli saknad. Alltid gillat ditt sätt att skiva och prata. För att inte tala om ditt härliga humör som förgyllt podcasten och era videos.
Tack för den här tiden och lycka till! Kan du inte övertala de andra att intervjua dig om ett tag när du är varm i kläder dör du får berätta om ditt nya jobb och arbetsgivare. Internetstiftelsen har ett viktigt uppdrag men är väldigt anonym.
Tack för den här tiden och lycka till! Kan du inte övertala de andra att intervjua dig om ett tag när du är varm i kläder dör du får berätta om ditt nya jobb och arbetsgivare. Internetstiftelsen har ett viktigt uppdrag men är väldigt anonym.
Men vaf....n Amanda! Jag kommer att sakna dig och dina inlägg samt nyhetsartiklar. Önskar dig lycka till framöver och hoppas du tittar förbi i kommentarsfälten.
Från någon som kom hit för ett år sen och inte visste att du var på vikariat: Jösses, jag trodde du var bland de första här. Med det sagt har du passat in extremt bra bland kolleger. Nästan för bra haha.