Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nej nej. ? Jag är inte i skogen och provar. Och ja, tät skog försämrar. Jag har den till vardagens promenader men det är i skogen jag vill att den funkar. Och de skogar jag går i här i södra Sverige är det oftast inte dålig mottagning. Jag har ju, som jag skrivit tidigare, använt footstep eller Runkeeper i många år - utan problem. Plötsligt funkar det inte.
Ja. Huvudsakligen tar jag promenader i en by nära en mast. Men jag vill att den ska fungera i skogen också. Det har den gjort tidigare. I vilket fall som vill jag att den också fungerar i byn utan någon större mängd lövträd. Av någon anledning verkar det svårt att hitta lösning på detta.
Nej. Det är inte det. Problemet med appen ligger inte utanför - i skog eller mast - felet ligger inne i mobilen. Det spelar ju ingen roll var jag är så funkar inte appen. Men jag har en känsla av att det är ett konstigt fel som ingen (?) har svar på?