Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

jag letar efter en digital tecknare

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag letar efter en digital tecknare.

jag är barnläkare och forskare. I nästa vecka kommer jag att presentera en vetenskaplig artikel som handlar om risken för hjärtmissbildningar hos kvinnor med typ 1 diabetes.
Jag skulle vilja göra en bild att använda på min facebook-sida, för twitter men även att skicka till journalister för att visa vad studien handlar om.
I dagsläget har jag ett diagram som pdf-fil, men "ovanpå det" skulle jag vilja att någon tecknar
a) en gravid kvinna med en bild av ett foster och
b) till höger om det en bild av ett hjärta med en missbildning (anges av själva pilen, som ska gå åt vänster)
c) samt skriver texten "1 in 10 children compared to 1 in 67 children to women without diabetes"
(jag har själv gjort ett litet försök för att visa hur jag tänker mig bilden)

Jag betalar förstås den som kan hjälpa mig (vi får komma överens om priset först). eposta mig gärna: [email protected] eller sms:a 0730-296318
Med vänlig hälsning, Jonas (Ludvigsson)

Ursprungligen av jonasludvigsson:

Hej!
Jag letar efter en digital tecknare.

jag är barnläkare och forskare. I nästa vecka kommer jag att presentera en vetenskaplig artikel som handlar om risken för hjärtmissbildningar hos kvinnor med typ 1 diabetes.
Jag skulle vilja göra en bild att använda på min facebook-sida, för twitter men även att skicka till journalister för att visa vad studien handlar om.
I dagsläget har jag ett diagram som pdf-fil, men "ovanpå det" skulle jag vilja att någon tecknar
a) en gravid kvinna med en bild av ett foster och
b) till höger om det en bild av ett hjärta med en missbildning (anges av själva pilen, som ska gå åt vänster)
c) samt skriver texten "1 in 10 children compared to 1 in 67 children to women without diabetes"
(jag har själv gjort ett litet försök för att visa hur jag tänker mig bilden)

Jag betalar förstås den som kan hjälpa mig (vi får komma överens om priset först). eposta mig gärna: [email protected] eller sms:a 0730-296318
Med vänlig hälsning, Jonas (Ludvigsson)

https://www.illustratorcentrum.se

1
Bevaka tråden