Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lightning USB camera adapter

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-07-02 13:53

Nån som testat om billiga adaptrar från amazon etc fungerar bra?

Fotar inte särskilt mycket med systemkameran och hemma är inga problem, men har bytt min MBP mot ipad pro så vore bra att kunna dumpa över bilder på resan i sommar.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2018-07-02 14:32

Har provat ebay varianten och de strular. Apple original är det som gäller här, en bit fel i överföringen och bilden är körd. Om det nu fungerar.
Ebay varianten var seg och fungerade bara ibland, fixade inte alla filformat osv.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-07-02 14:37
Ursprungligen av reboot81:

Har provat ebay varianten och de strular. Apple original är det som gäller här, en bit fel i överföringen och bilden är körd. Om det nu fungerar.
Ebay varianten var seg och fungerade bara ibland, fixade inte alla filformat osv.

Attans, sitter med fingret på köpknappen på en från amazon, nästan bara positiva kommentarer där.
Seg spelar ingen större roll (så länge det inte blir löjligt såklart) men trasiga bilder vill jag ju inte ha.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2018-07-02 17:52
Ursprungligen av Json_81:

Attans, sitter med fingret på köpknappen på en från amazon, nästan bara positiva kommentarer där.
Seg spelar ingen större roll (så länge det inte blir löjligt såklart) men trasiga bilder vill jag ju inte ha.

Vilken?

Följande två prylar är bland det sämsta jag köpt. Man får vad man betalar för, och i detta fall fungerar de inte.

1
Bevaka tråden