- Redaktionen
- Skribent ●
I den här veckans quiz tävlar vi ut en Oneplus 6 i läckert rött. Enligt oss är det här den bästa Android-telefonen på marknaden just nu så in och tävla med dig!
Spelar det ngn roll hur många rätt man får på quizet? ?
Spelar det ngn roll hur många rätt man får på quizet? ?
Ja det spelar ju roll på så sätt att någon som har alla rätt och lämnar in en bra motivering vinner över någon med bra motivering fast inte alla rätt Ser att några har gjort quizet utan att skriva in all kontaktinformationen såsom e-post, viktigt att fylla i all information om man vill kunna kamma hem telefonen!
Ser att några har gjort quizet utan att skriva in all kontaktinformationen såsom e-post, viktigt att fylla i all information om man vill kunna kamma hem telefonen!
Det kan nog varit jag, blev avbruten (jäkla jobb att störa när man gör viktiga saker) innan jag skrivit in något och glömde av det tills efter jag startat om datorn.
Håller tummarna!
Pappa tar hem det, inga problem.
Ja det spelar ju roll på så sätt att någon som har alla rätt och lämnar in en bra motivering vinner över någon med bra motivering fast inte alla rätt Ser att några har gjort quizet utan att skriva in all kontaktinformationen såsom e-post, viktigt att fylla i all information om man vill kunna kamma hem telefonen!
Fick för mig att quizet skulle ha tio frågor som era quiz i vanliga fall har. Därav min fråga ?
Då jag är medlem hos både Sweclockers och FZ var det bara en tidsfråga innan det även blev ett 99-konto.
Och eftersom jag börjat spana efter ny telefon känns det som en bra tid att skaffa ett.
Nu hoppas jag bara att "nybörjarturen" är på min sida!
Då jag är medlem hos både Sweclockers och FZ var det bara en tidsfråga innan det även blev ett 99-konto.
Och eftersom jag börjat spana efter ny telefon känns det som en bra tid att skaffa ett.
Nänä, den är min
Välkommen hit!
Om du vinner denna då lär du inte bli besviken. Har en redan Midnight black 128gb.
I den här veckans quiz tävlar vi ut en Oneplus 6 i läckert rött. Enligt oss är det här den bästa Android-telefonen på marknaden just nu så in och tävla med dig!
Såg denna på Youtube. Denna färgen är rena brud magnet i USA. Killar som hade denna fick många frågor ang färgen och vilken tel det var från tjejer o kvinnor.
Såg denna på Youtube. Denna färgen är rena brud magnet i USA. Killar som hade denna fick många frågor ang färgen och vilken tel det var från tjejer o kvinnor.
Tror jag inte skulle funka för mig, för som magnet repellerar jag brudar
Tack så mycket!
Var snäll mot nykomlingen nu
Klart jag är med också! Tror jag hade 3 rätt i alla fall. Alltid en början! Jag har dock otur med det mesta i mitt liv. Har dock vunnit en biobiljett för några år sedan här inne:
https://www.99.se/forum/p/2177659
Inte illa! På den tiden jag satt på Apple också. Händer mycket i livet!
Bonusbild på min 99-mössa som jag aldrig vann så jag fixade en egen:
Klart jag är med också! Tror jag hade 3 rätt i alla fall. Alltid en början! Jag har dock otur med det mesta i mitt liv. Har dock vunnit en biobiljett för några år sedan här inne:
https://www.99.se/forum/p/2177659
Inte illa! På den tiden jag satt på Apple också. Händer mycket i livet!
Bonusbild på min 99-mössa som jag aldrig vann så jag fixade en egen:
Nämen är det sant? Har fortfarande kvar 99mac-mössor, men de är härligt retro nu. Skickar så gärna en till dig om du vill ha en
Sluta nu - jag kommer ju vinna!
För en gångs skull hade jag en riktigt bra motivering. Brukar sitta och känna mig tom men nu så!
Nämen är det sant? Har fortfarande kvar 99mac-mössor, men de är härligt retro nu. Skickar så gärna en till dig om du vill ha en
Klart jag vill ha en! Om några månader är det vinter! Längtar! <3
Ni har inte snickrat ihop nyare med bara 99?
Klart jag vill ha en! Om några månader är det vinter! Längtar! <3
Ni har inte snickrat ihop nyare med bara 99?
Nä, inte än. Får fila på inköp av merch efter semestrarna och se vad vi kan hitta på. Återkommer via PM om mössan ?
Va underligt, jag tog bort formuläret efter kl 7 imorse men före det ska allt ha fungerat. Hör av dig med informationen till mig via PM så stoppar jag in det till juryn ändå.
Va underligt, jag tog bort formuläret efter kl 7 imorse men före det ska allt ha fungerat. Hör av dig med informationen till mig via PM så stoppar jag in det till juryn ändå.
PM skickat.
Stort grattis @barrington_levy!
Och grattis till alla tröstpristagarna också! (Tack så mycket!)