Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Samsung är som bekant duktiga på OLED-bildskärmar, och nu presenterar företaget en mycket stryktålig bildskärmspanel som verkar kunna överleva det mesta i vardagen.
"amerikanska arbetsinstitutet" ?? Jag tror att det är OSHA (Occupational Safety and Health Administration) som avses. Motsvarande Arbetsmiljöverket i Sverige.
"amerikanska arbetsinstitutet" ?? Jag tror att det är OSHA (Occupational Safety and Health Administration) som avses. Motsvarande Arbetsmiljöverket i Sverige.
Inte jag personligen heller, men andra har.
Min bättre hälft repade min iPhone 3GS när den var 3 dagar gammal och hon hade den i sin handväska en halvtimme. Sen dess är inte min telefon i hennes handväska något mer.
Inte jag personligen heller, men andra har.
Min bättre hälft repade min iPhone 3GS när den var 3 dagar gammal och hon hade den i sin handväska en halvtimme. Sen dess är inte min telefon i hennes handväska något mer.
Brukar vara Sand/grus som är orsaken till att skärmar repas nu för tiden. Men vi får hoppas dagens mobiler har bättre glas än 3gs. Som sagt inte drabbad ännu och hoppas kunna köra vidare utan skärmskydd i framtiden.