Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Förra året tipsade vi om ett gäng bra poddar, och listan har bara vuxit sedan dess. Här är klockrena tips för resten av semestern, eller på väg in till jobbet på bussen.
Läget Annars?: En podd där ett gift par från Malmö pratar om filmer och annat de tittat på. En mycket genuin podd där inget känns tillgjort och inget manus. Min mest efterlängtade podd när den väl kommer ut.
Läget Annars?: En podd där ett gift par från Malmö pratar om filmer och annat de tittat på. En mycket genuin podd där inget känns tillgjort och inget manus. Min mest efterlängtade podd när den väl kommer ut.
Märkligt. Vad är skillnaden på Pocket Casts på iOS jämfört med Android? Märker ingen skillnad och har inte sett till någon reklam heller. Båda synkar perfekt mellan varandra också.
Historiepodden tycker jag är fantastiskt bra. Två lärare som gör historia levande och intressant. Det Politiska Spelet, en SR-pod som på ett humoristiskt och seriöst sätt går igenom aktuella politiska frågor med betoning på veckan som gått.
Här är mina go to-poddar.
Blir mycket real crime och är man inte allt för känslig är Sword & scale den bästa och mest fängslande.
Humor så är Tack för kaffet den bästa men dom har dock gått över till egen app med en månadskostnad på 39:-.
Misslyckade brott är korta men väldigt roliga.
Alla P3 dokumentärer i olika slag är underbara, P3 dystopia, P3 spel, P3 musik dokumentär osv
Tycker man om tv-spel med skönt folk är det fulkultur och Kinda funny games cast som gäller för mig.
99 finns så klart med ?
@Ideaman02 Är den bättre pga utseende eller är den bättre pga funktioner? Och vad är den bättre än? Tack för tipset. Trevligt att lyssna på även om de säger mycket skumma saker.