Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på nya Apple Watch 4 läcker ut

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varning för spoiler! Bilder på nästa Apple Watch verkar ha läckt ut i förväg, tillsammans med flera detaljer om den nya klockan.

Läs hela artikeln här

Så snygg...

Galet fräscht!

Läcker ?

Om info om klockan läcker ut i förtid, är den då ”urläcker”? ?

Detta kan bli min första Apple Watch!

  • Medlem
  • TRELLEBORG
  • 2018-08-31 13:03

Det kan bli en uppgradering av min AW v2 som fortfarande hänger med väldigt bra!

Ursprungligen av wemme:

Det kan bli en uppgradering av min AW v2 som fortfarande hänger med väldigt bra!

S2 hänger med bra men nu blir det S4 (eller vad de nu namnger den till). Det finns vissa funktioner som lockar (främst slippa "Hej Siri" som verkar bli S3 och framåt)

Ursprungligen av BlackSmp:

S2 hänger med bra men nu blir det S4 (eller vad de nu namnger den till). Det finns vissa funktioner som lockar (främst slippa "Hej Siri" som verkar bli S3 och framåt)

Att siri kan prata är ju smidigt också, använder ibland siri i bilen men kommunikationen blir lite osäker när man inte får några svar

Det här blir förmodligen min första egna smartklocka. Saknar att ha en smartklocka jättemycket!

Jag ska köpa en om Apple klarar av det här med att mäta blodsocker. Annars har jag ingen nytta av en smart klocka tyvärr! Dom har ju något patent på det.

https://www.mobil.se/nyheter/apple-tar-patent...

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2018-08-31 15:37

Nu ser man ju inte baksidan på bilden i artikeln, men visst ser den tunnare ut än dagens modeller? Jäkligt läcker!

Ursprungligen av Hoya:

Nu ser man ju inte baksidan på bilden i artikeln, men visst ser den tunnare ut än dagens modeller? Jäkligt läcker!

Jag funderade också på det men det är svårt att avgöra. Det kan vara en synvilla utifrån den nya uttavlan

Men sidoknappen känns eventuellt mindre jämfört med nuvarande

Hoppas inte större skärm blir den enda stora nyheten.

Ursprungligen av SweSG:

Jag ska köpa en om Apple klarar av det här med att mäta blodsocker. Annars har jag ingen nytta av en smart klocka tyvärr! Dom har ju något patent på det.

https://www.mobil.se/nyheter/apple-tar-patent...

Ja det kommer verkligen revolutionera våra matvanor, jag tror dock att det fortfarande är några år fram, men hoppas.

En mer avancerad hjärtmätning tror jag kan bli årets grej om de inte nöjer sig med större skärm.

Ursprungligen av Chaosstar:

Ja det kommer verkligen revolutionera våra matvanor, jag tror dock att det fortfarande är några år fram, men hoppas.

En mer avancerad hjärtmätning tror jag kan bli årets grej om de inte nöjer sig med större skärm.

Tror det är längre bort än så tyvärr. Betatestning och forskning behövs på orådet innan erbjudande. Nu funkar ju det bra med sensorer i armen (eller annat valfritt område) som via bluetooth rapporterar med 5mins intervall till mobilen. Dessa kan ju sen skicka till klockan. Fördröjning såklart men tror mer på kontakt med blod än nån sorts kontraktslöst alternativ.. Om det hade funnits andra sortera mätinstrument inom diabetesvården så absolut men finns ej. Varför skulle Apple komma med nått mirakulöst som inte stora diabetesföretag inte redan forskat på?

1
Bevaka tråden