- Redaktionen
- Skribent ●
Nu bjuder Apple in till event och datumet är äntligen officiellt. Den 12 september är det dags att bänka sig framför liveströmmen och se hur nästa generation Iphone ser ut.
Blir väl de vanliga! Jag säger att iår så hoppar jag över telefonen för att timmarna efter eventet så har man förbeställt en lur (typ så) ?
iPhone SE 2
12 September är räddad!
Skulle vara nice med en sneak peak på Mac Pro. Men det är nog lite för tidigt för det...
Hoppas Mac Mini presenteras, det borde ju vara läge för det.
Annars så är jag sugen på nya iPhone, min börjar bli lite till åren... (6S+?)
Skulle vara nice med en sneak peak på Mac Pro. Men det är nog lite för tidigt för det...
Hoppas Mac Mini presenteras, det borde ju vara läge för det.
Annars så är jag sugen på nya iPhone, min börjar bli lite till åren... (6S+?)
Min snabba gissning: nya Iphone, ny Apple Watch, ny iPad Pro
Ett mindre oktober-event för ny Mac mini, ny MacBook Air, ny Imac och kanske förhandstitt på Mac Pro... ?
Historisk händelse, då det är det första Apple-eventet där 99 kommer att närvara på plats! Hurra!
Min snabba gissning: nya Iphone, ny Apple Watch, ny iPad Pro
Ett mindre oktober-event för ny Mac mini, ny MacBook Air, ny Imac och kanske förhandstitt på Mac Pro... ?
Trådlösa laddaren bör ju vara med och få lanseringsdatum, annars har de misslyckats rätt rejält med den.
Macar tror inte jag heller kommer visas.
Hoppas på en uppdatering av Airpods med till exempel trådlös laddning. Brusreducering skulle vara nice men det är nog inte så troligt
Visst har det florerat rykten om ett par over ear-lurar (liknande beats)? Det skulle vara kul att se!
Ta meeed mig!
MacBook Pros? Kom ju för någon månad sen.
Undrar om den även kan symbolisera den nya kopparspolen i kommande iPhone XS? Visst ser det ut om Apple Park uppifrån, men samtidigt påminner färgen om den nya kopparspolen...
Eller har Apple någon ny hårdvaruprodukt som stödjer rundabordssamtal? (som kanske fungerar med FaceTime Group)
Undrar om den även kan symbolisera den nya kopparspolen i kommande iPhone XS? Visst ser det ut om Apple Park uppifrån, men samtidigt påminner färgen om den nya kopparspolen...
Eller har Apple någon ny hårdvaruprodukt som stödjer rundabordssamtal? (som kanske fungerar med FaceTime Group)
Kopparspole..? Berätta mer..?