Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
På onsdag är det dags för årets stora Apple-händelse för alla oss som gillar Iphone. Ida kommer att vara på plats i Cupertino för eventet, och från 99-studion i Stockholm sänder Jakob live tillsammans med en gäst. Vi hoppas ni vill följa med oss via internet!
Jag tror det blir Amanda ?
Perfekt att ni kör genom youtube, kommer gå på jobbet med snäckorna i örat och släcker gärna displayen när jag ändå bara lyssnar ?
På onsdag är det dags för årets stora Apple-händelse för alla oss som gillar Iphone. Ida kommer att vara på plats i Cupertino för eventet, och från 99-studion i Stockholm sänder Jakob live tillsammans med en gäst. Vi hoppas ni vill följa med oss via internet!
Har inte tid att titta Live ikväll ska på IT Säkerhetsdragningar i Stockholm, men tänkte ladda ner på iTunes och kolla i efterhand och håller på att uppdatera min iPhone 6 med iOS 12 Beta 13 just nu
"Hutch, India's only pure play cellular service, today launched its services in UP West & Uttaranchal with the widest cellular network in the region. It also announced a special range of Hindi-language value added services such as Voice Response in Hindi"