Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vilken häftig resa - och kul med lite personlig touch med Vloggen. Lite avis är man allt, men kan i alla fall skryta med att jag ska till Borås imorgon.
Fick du SSSS (Secondary Security Screening Selection) på boardingkortet? Hoppas att du inte behövde byta inrikes i USA då. Sjukt jobbig procedur som jag råkat ut för några gånger.
Fick du SSSS (Secondary Security Screening Selection) på boardingkortet? Hoppas att du inte behövde byta inrikes i USA då. Sjukt jobbig procedur som jag råkat ut för några gånger.
Inrikes här i USA behövde jag inte byta plan. På Arlanda tog de sina remsor och kollade efter sprängmedel på mig och mina grejer. Vid gaten i Helsingfors var det dags igen, men det var ändå rätt smidigt måste jag säga.
Jag syns, Apple Park syns, Tim Cook också. Jag har fotat vad jag varit med om så klart. Vi har ingen galleri-funktion här så så svårt att presentera många bilder på ett bra sätt.