Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple visade upp en trådlös laddningsmatta de kallar för Airpower jämte Iphone X och Apple Watch Series 3 förra året, men fortfarande saknar den ett datum för säljstart.
Ingen aning hur induktiva laddare ser ut inuti men hur svårt är det att göra tre relativt stora laddare i den så de inte går att missa?
Möjligheten att se hur mycket de laddats borde väl gå med lite mjukvara.
Ingen aning hur induktiva laddare ser ut inuti men hur svårt är det att göra tre relativt stora laddare i den så de inte går att missa?
Om AirPower kommer eller inte känns helt ointressant, däremot om vi får en ny Qi-standard med fri laddning på ytan eller inte, det är den stora frågan.
Jag hade absolut köpt en om den blev verklighet, så smidigt att komma hem och kasta "alla" prylar på ytan för laddning en stund. Eller för den delen ha en på kontoret istället och ladda allt en sväng medan jag ändå sitter still och jobbar.
Jag hade absolut köpt en om den blev verklighet, så smidigt att komma hem och kasta "alla" prylar på ytan för laddning en stund. Eller för den delen ha en på kontoret istället och ladda allt en sväng medan jag ändå sitter still och jobbar.
Ja Apple får ju inte till det där med en singel laddningsplatta som tar upp till tre mottagare.
Mjukvarudelen tror jag de skulle fixa med tanke på att man kan se sina AirPods batterinivå i iPhonen exempelvis ?
Det syns väl genom bt.
Men tänker mer att de gör de tre laddningsytorna så stora innanför skalet att du kan slänga alla tre lite hur som helst på mattan.
För det var väl det Apple sträva efter en enda stor del som kan ladda upp till tre samtidigt.
Uppenbarligen är det för svårt så kanske är bättre att sträva efter en snygg lösning med tre laddare i som alla andra.
Apple watch följer väl inte qi standarden så jag tror inte den fungerar tyvärr. Jag äger dock varken plattan eller Apple watch så någon annan kanske vet.
Apple watch följer väl inte qi standarden så jag tror inte den fungerar tyvärr. Jag äger dock varken plattan eller Apple watch så någon annan kanske vet.