- mikkson
- Medlem ●
Först hade jag tanke på att köpa XS Max 512GB, men eftersom man inte fick sälja sina organ på Ebay, så fick det bli ett billigare alternativ
Ett paket på 1kg på väg från TN.
Hoppas det betyder iphone från Telenor, deras sida visar fortfarande under behandling.
Edit: Fick sms om att den är i lager och kommer inom 2-7 dagar.
Samma info fick jag från Telenor, Postnord inväntar försändelse så jag är inte för hoppfull att den kommer till helgen.
Har själv fortfarande inte fått kollinummer från 3 :/
De kanske menar med beräknad leverans 21/9 att de kommer skicka den tidigast imorgon
Samma här, positivt att någonting händer men hade föredragit ett kollinummer. Skall du eller jag skriva till supporten? ;p
Varför ens har dem orderinformationen live när det är ingen riktig information :S
Samma här, positivt att någonting händer men hade föredragit ett kollinummer. Skall du eller jag skriva till supporten? ;p
Varför ens har dem orderinformationen live när det är ingen riktig information :S
Nee sant, man fick förhoppningar imorse som börjar dö ut mer och mer..... :/
Nee sant, man fick förhoppningar imorse som börjar dö ut mer och mer..... :/
låter intressant med det där att rulla gräs hela morgondagen du skrev tidigare
jag skrev iallafall till supporten och frågade efter kollinummer, en reach men vad fan, har dem postat eller inte liksom.
amerikanerna är ju spoiled som har möjlighet att tracka från kina!
låter intressant med det där att rulla gräs hela morgondagen du skrev tidigare
jag skrev iallafall till supporten och frågade efter kollinummer, en reach men vad fan, har dem postat eller inte liksom.
amerikanerna är ju spoiled som har möjlighet att tracka från kina!
haha
Om man beställer via Apple så kan man väl spåra från Kina?
haha
Om man beställer via Apple så kan man väl spåra från Kina?
enligt min research på reddit/r/apple så har inte europeer, NZ , AUS & UK möjlighet att ge till känna var deras order befinner sig.
vissa har t.o.m räknat ut vilka flighter deras order befinner sig på.
enligt min research på reddit/r/apple så har inte europeer, NZ , AUS & UK möjlighet att ge till känna var deras order befinner sig.
vissa har t.o.m räknat ut vilka flighter deras order befinner sig på.
Det beror troligen på att våra grejer skickas i bulk till Europa och sedan individuellt från centraler i Europa.
Bara inse att de inte hinner skicka ut idag
Jaja, ska ju rulla gräs hela dagen ändå
Fick nyss uppdatering av PostNord att den var i torsvik nu. Vill inte dra upp förhoppningarna för högt men det ser onekligen positivt ut. ?
vilken carrier har du? eller beställde du från apple?
Ser ut som om många kollar just nu, Postnord's sida funkar inte.
Du ska se att den hinner komma. Posten hinner om dom får prylarna för 22-23.ö, om det är rätt fraktsätt...
Har heller inte fått något kolllinr från 3.
Du ska se att den hinner komma. Posten hinner om dom får prylarna för 22-23.ö, om det är rätt fraktsätt...
Har heller inte fått något kolllinr från 3.
håller tummarna att det blir en snabb frakt under natten! bor högt upp i landet så det är väl ingen fördel direkt tho!!
Ser att min är i Eindhoven. Antagligen med tusentals andra... Ändå lite imponerande om de hinner få hit den därifrån på 24 timmar eller mindre. Antar att den går med flyg till Arlanda ikväll/natt och körs ut under dagen imorgon. Undrar hur många telefoner som transporteras imorgon?
Som jag skrev ovan är det ju fantastiskt att Apple/DHL äntligen har fått tillfunktionen att de hör av sig 24 timmar innan och frågar om man vill ha den levererad till adressen eller till ett utlämningsställe. Det är ju en funktion som verkligen allt och alla tjänar på.
Enligt postnord ska de leverera imorgon. Deras sida funkar i appen men inte från en dator.