- Redaktionen
- Skribent ●
Apples september-event har kommit och gått, men minns du allt som hände på scenen, och 99:s täckning? Det här klarar bara 99:s mest trogna besökare, och den här gången finns också finfina priser i potten om du får tio rätt.
Jag fick också 10/10!
Vinner man något om man läste tävlingsvilkoren ordentligt?
Står fortfarande 99mac
/Vän av ordning
Trodde jag korrigerat alla - bra fångat! Du får en 99-tshirt! PM:a storlek och adress bara!
@amandareventlid du är utom tävlan!
Två fel från början, struntar i det
Apples september-event har kommit och gått, men minns du allt som hände på scenen, och 99:s täckning? Det här klarar bara 99:s mest trogna besökare, och den här gången finns också finfina priser i potten om du får tio rätt.
7/10 var med för att skicka ett rim ?
9/10 Korrekta svar!
Bravo, du tillhör det absoluta toppskiktet och satt förmodligen klistrad framför 99:s livesändning och Apples event. Du hör hemma i publiken i Steve Jobs Theater, eller rentav som gäst på scenen!
Du har chans att vinna en fin vinst! Nä.
Hehehe!
9/10 Korrekta svar!
Bravo, du tillhör det absoluta toppskiktet och satt förmodligen klistrad framför 99:s livesändning och Apples event. Du hör hemma i publiken i Steve Jobs Theater, eller rentav som gäst på scenen!
Du har chans att vinna en fin vinst! Nä.
Tyvärr, men vi kanske har lite goodies till dig ändå ?
En t-shirt förtjänar keptang i någon lämplig storlek eller kanske en snitsig keps som skydd för solen och annat
Jag är helt enig. Vi försöker ta hand om @keptang, men än så länge under alla år vi jobbat tillsammans har vi bara skickat paket ibland, inte träffats på riktigt en enda gång. Det är mitt #workgoal att bjuda på något att dricka vid tillfälle
Vem vann här egentligen? Hade varit kul att få veta och denne person hade skrivit för kul
Här är vinnaren:
https://www.99.se/artikel/11934-vart-apple-pa...
Vem vann här egentligen? Hade varit kul att få veta och denne person hade skrivit för kul
Men förlåt! Har ju helt glömt att länka den artikeln här i tråden. Brukar vi ju göra. Tack @jakobnilsson.
Här är vinnaren:
https://www.99.se/artikel/11934-vart-apple-pa...
Ida fick med sig lite mer godis från Apple Park, som vi spar till framtida tävlingar! Det blir fler chanser alltså.
Ida fick med sig lite mer godis från Apple Park, som vi spar till framtida tävlingar! Det blir fler chanser alltså.
Det här är helt sant -> jag checkade in en onödigt stor väska som var i stort sett tom enbart för att shoppa åt vårt tävlingslager.