Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag personligen har svårt att se nyttan av det där. Om jag inte måste upp en specifik tid så ställer jag ju ingen väckarklocka alls. Och hur många går och lägger sig tidigare än de behöver för att få sina åtta timmar?
Jag personligen har svårt att se nyttan av det där. Om jag inte måste upp en specifik tid så ställer jag ju ingen väckarklocka alls. Och hur många går och lägger sig tidigare än de behöver för att få sina åtta timmar?
Dom flesta har fru och ett par ungar liksom jag och det var inga problem. Däremot om man stängde av väckarklockan då blev det en orolig natt, mest för man var van att den skulle ringa. Folk är vanedjur som hatar att få invanda rutiner störda.