Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur lätt är Ipad Pro att böja?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Hank Solo:

Om Apple Store bemötte dig så så gjorde de fel, Apple tog på sig det för de få (ja, det var väldigt få i förhållande till hur många som såldes) som råkade ut för det.

https://www.cultofmac.com/297708/apple-isnt-i...

Med tanke på att man underminerat problemet och försökt dölja det så tvivlar jag på att det finns tillförlitlig statistik att tillgå.
Om du även läst artikeln du länkade kan vi se följande:
"It’s not completely clear what the guidelines are, and the Apple representative said that this information wasn’t provided to support staff"

Låter varken särskilt ansvarstagande eller att med en god vilja vara villig att dokumentera problemet.

Ursprungligen av Mikael_A:

Med tanke på att man underminerat problemet och försökt dölja det så tvivlar jag på att det finns tillförlitlig statistik att tillgå.
Om du även läst artikeln du länkade kan vi se följande:
"It’s not completely clear what the guidelines are, and the Apple representative said that this information wasn’t provided to support staff"

Låter varken särskilt ansvarstagande eller att med en god vilja vara villig att dokumentera problemet.

Det du kan läsa av det är att de inte gått ut till allmänheten vilka guidelines de går efter, men de i Apple Store vet.

Ursprungligen av Hank Solo:

Det du kan läsa av det är att de inte gått ut till allmänheten vilka guidelines de går efter, men de i Apple Store vet.

Dom skrev precis att Apples support ej fått informationen. Förstår inte hur du tolkar detta annorlunda

Ursprungligen av Mikael_A:

Well, "Bendgate" var ju ett verkligt problem som Apple än idag förnekar officiellt. Råkade själv ut för det med en 6:a och då har jag aldrig (varken förr eller senare) böjt en telefon. Detta skedde i en normal jeansficka, där jag ofta förvarar telefonen. Apple gjorde, som de brukar, förnekade skiten och vägrade fixa det. Inte ok. Bra att ni formulerade om i artikeln iaf, lät väldigt dumt när jag läste den efter släpp.

Var det en ”vanlig” 6:a, alltså ej Plus? Har själv haft en Iphone 6 i fyra år som använts flitigt och varit i fickor och på joggingturer och den har hållit sig rak. har iofs haft den i silikonskal (Apples) hela tiden hur mycket det nu gör för att stärka den.

Bevaka tråden