Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var snabbast få service i STHLM

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Går när jag skulle jobba på min Macbook Pro 2018 så var den stendöd.

Hörde av mig till Apple och fick svaret att första lediga tid i Täby var nästa torsdag (en vecka bort) för att ens lämna in den. Man kunde pka dit på vinst och förlust men väntetiden kunde vara ”timmar” och man fick inte lämna in datorn då.

Har både apple care och är företagskund ( om det spelar någon roll).

Tycker detta var orimligt länge.

Använder datorn dagligen i jobb så skulle inför framtiden gärna ta emot rekommendationer på bra verkstäder i STHLM med mer ”expressservice” på menyn.

( förstår att vissa fel kräver nya komponenter och liknande men någon som i alla fall startar upp ärendet)

Tack på förhand.

Ursprungligen av jurassic579:

Går när jag skulle jobba på min Macbook Pro 2018 så var den stendöd.

Hörde av mig till Apple och fick svaret att första lediga tid i Täby var nästa torsdag (en vecka bort) för att ens lämna in den. Man kunde pka dit på vinst och förlust men väntetiden kunde vara ”timmar” och man fick inte lämna in datorn då.

Har både apple care och är företagskund ( om det spelar någon roll).

Tycker detta var orimligt länge.

Använder datorn dagligen i jobb så skulle inför framtiden gärna ta emot rekommendationer på bra verkstäder i STHLM med mer ”expressservice” på menyn.

( förstår att vissa fel kräver nya komponenter och liknande men någon som i alla fall startar upp ärendet)

Tack på förhand.

Har fått recall på min macbook pro vad gäller disken, helt omöjligt att få en vettig tid och gärna express då jag bara har en dator i nuläget.

1
Bevaka tråden