Jag vet inte om någon nämnt det innan, men BT är ett veritabelt HELVETE då man önskar få ut ljud ur datorn från Adobe Audition. Jag vet inte vad som är fel – Apple, Adobe eller hörlurstillverkaren. Jag skiter i vem. Men helves jävlar!!! Att det ska vara så jävla svårt att peka en signal från ena hållet till ett annat är fanimig helt jävla obegripligt. (Just nu har jag hålla på över en timma, men jag ger upp snart.) FAN!! Skiter i detta.
Nuvarande BT är dock helt okej - enligt mig - då man önskar skicka ljud från iOS-pryl till BT-mottagare. Många timmar har under somrarna ägnats åt felfri BT-överföring av olika sorters musik till mitt kassa utomhussystem.
Tillägg:
Lurarna är fortfarande tysta. Detta efter omstart av datorn.
Bör jag starta en ny tråd som berättar hur jag inte får ut ljud från Adobe Audition i min iMac till min BT-lurar?
Tillägg 2:
Nu får jag inte mina BT-lurar att ta emot något alls. Ens Spotify eller systemljud. De är enligt uppgifter från systemet "anslutna" men de är knäpptysta.
Om felet är mitt – alltså att jag gjort något fel – så är det ändå någon annans fel. För så här krångligt och obegripligt var det inte innan med Mac. Ibland längtar jag tillbaka till hur det en gång var – ”it just works”.