Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 5 med iOS9 har slutat visa notiser

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en gammal iPhone som väckarklocka. Det händer att jag även kollar lite notiser med den.

För 2-3 veckor sedan så slutade notiserna att funka. Det har alltså funkat sedan den uppdaterades till senaste iOS9 för x år sedan och inga uppdateringar på systemet sedan dess. Och sen tvärdog hela grejen. Inga förval är ändrade. Mobilen är inställd på att ta emot notiser men inget kommer in.

Jag googlade fram att man kan prova att återställa nätverksinställningar men det gav inget resultat.

Några tips?

Testat hard reset? Togglat notiser av och på? Kollat övriga inställningar? Testat att återställa och synka tillbaka säkerhetskopian?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Testat hard reset? Togglat notiser av och på? Kollat övriga inställningar? Testat att återställa och synka tillbaka säkerhetskopian?

Nej tänkte kolla om det fanns någon quick fix

Jag menade alltså att jag inte hade gjort en reset, men jag har satt på och av notiser dvs enkla förändringar men de påverkade inget. Har även startat om den.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-02-28 23:43

Logga ur alla enheter från iCloud, vänta en halvtimma, logga in dem igen.

1
Bevaka tråden