Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det här är Samsung Galaxy S10

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2019-03-02 23:30
Ursprungligen av sextontio:

Så kan det nog vara. Att behöva göra så är ju dock extremt löjligt.

Behöva och behöva
Det är ju en fråga om vad man tycker är bäst ?
Oavsett är ju New Infinity målet för alla

Föredrar nog en vanlig notch, finns rätt smala som på Nokia 7.1. Eller droppmodellen som OnePlus 6T eller Nokia 4.2
Då hamnar de i mitten.

Fast Samsung hade målat in sig i ett hörn med all negativ anti-iPhone reklam som hånade sensorhakan. Med en kille med en sån frisyr m.m..?
Så det enda alternativet var väl de utstansade hålen om de inte skulle framstå som nåt slags hycklare.

  • Medlem
  • 2019-03-03 07:31
Ursprungligen av johnh3:

Föredrar nog en vanlig notch, finns rätt smala som på Nokia 7.1. Eller droppmodellen som OnePlus 6T eller Nokia 4.2
Då hamnar de i mitten.

Fast Samsung hade målat in sig i ett hörn med all negativ anti-iPhone reklam som hånade sensorhakan. Med en kille med en sån frisyr m.m..?
Så det enda alternativet var väl de utstansade hålen om de inte skulle framstå som nåt slags hycklare.

Kan så vara ?
Dålig kommunikation mellan Samsung marknadsavdelning och utvecklingsavdelning så de var tvugna att ta fram infinity O

Ursprungligen av PaO:

Behöva och behöva
Det är ju en fråga om vad man tycker är bäst ?
Oavsett är ju New Infinity målet för alla

Absolut. Problemet med lösningen är väl bara att då försvinner hela poängen med deras nya hole-punch och det blir en dyr S9 med lite extra features.

Ursprungligen av PaO:

Behöva och behöva
Det är ju en fråga om vad man tycker är bäst ?
Oavsett är ju New Infinity målet för alla

Försöker du göra new infinity till nya retina?
Tror bara Samsung användt ordet fler ggr än dig.
Huawei var före med kamera ön ?

  • Medlem
  • 2019-03-03 15:57
Ursprungligen av sextontio:

Absolut. Problemet med lösningen är väl bara att då försvinner hela poängen med deras nya hole-punch och det blir en dyr S9 med lite extra features.

Naturligtvis
Men Notch eller kamera hål är för mig Potatoe - Potato ?

  • Medlem
  • 2019-03-03 15:59
Ursprungligen av Mackan1984:

Försöker du göra new infinity till nya retina?
Tror bara Samsung användt ordet fler ggr än dig.
Huawei var före med kamera ön ?

Jag tyckte det var lättare att skriva än "en skärm där alla kameror och sensorer är gömda under skärmen för maximal skärmyta" ?
Liquid Retina display är väl det senaste annars

Ursprungligen av PaO:

Naturligtvis
Men Notch eller kamera hål är för mig Potatoe - Potato ?

Det är bra att man kan ha olika åsikter. Just notch är betydligt mindre påträngande i mina ögon. Men det blir intressant att se hur marknaden reagerar på Samsungs idé.

Bevaka tråden