- Ida Blix
- Medlem ●
- Sollentuna
De där som alltid och vältajmat hojtar uppskattande, är de en slags inverterade gråterskor som anlitas på begravningar?
Åh, de fanns där när jag hängde på MacWorld Expo i slutet av 90-talet. Folk som ställde sig upp och skrek och personen bredvid fyllde på med ett lite tystare "Fuck Yeah!". Likadant på Apple Expo i Paris några år senare. Minns en norsk dagstidningsjournalist med affärsinriktning som satt på sina händer och såg livrädd ut när iMac G4 lanserades. Var förmodligen inte riktigt den nivån på Statoils bolagsstämmor.
Wohoo! Wooo! Hoo!
?
Antar att 99.se kommer med en flådig sammanfattning senare under kvällen/morgondagen? Aldrig förr har det väl varit så roligt att skramla med lego som just nu när pappa försökte se på tv
Min grabb började gasta om att min skärmtid var slut! Gillade inte att jag hindrade hans dagliga dos Adventure Time ?
Bäst för Apple av det som presenterades ikväll tror jag Apple Card kommer att vara. Det finns nog ingen övre gräns för hur mycket pengar de kan tjäna på det.
Roligast för konsumenten (dvs mig) tror jag Apple Arcade är. Jag tror inte att utbudet i News+ kommer att tilltala mig, och jag har redan provat både Ztory och Readly utan att falla för det. Nu har iofs inte de tjänsterna dagstidningar i så stor utsträckning men det finns ändå en gräns för hur mycket nyheter man kan konsumera under en dag. Får Apple News med alla Mittmedias tidningar på tåget så kommer jag att överväga en prenumeration. Och Apple TV+ är jag också tveksam till, mest för att jag inte kollar så mycket tv/film. Men Arcade verkar spännande.
Samtidigt i Windows-världen:
Som reality-check alltså.