Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästa Iphone sägs kunna ladda Airpods

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Höstens Iphone-modeller påstås kunna ladda användarens Airpods, precis som Samsung nyligen visade upp med Galaxy 10-telefonerna.

Läs hela artikeln här

Liiiiiite ot men vad hände med de svarta AirPods? Nästan ett krav från min sida!

Ladda från båda sidorna på iPhone vore så sjukt bra.

Precis när jag skulle lägga ordern på nya Pods utan trådlöst laddningsfodral så kommer detta! Hade också tänkt uppgradera min Watch! Nu är det väl bara att tänka om vad gäller Podsen och avvakta till nästa Watch!?? Tacksam för dessa experter som kan läsa framtiden i nya iOS-versioner!

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-03-26 17:16
Ursprungligen av D_Odell:

Liiiiiite ot men vad hände med de svarta AirPods? Nästan ett krav från min sida!

Vilka svarta? Har aldrig varit tal om det från Apples sida. Måste vara någon konceptbild du sett.

Ursprungligen av Innis:

Vilka svarta? Har aldrig varit tal om det från Apples sida. Måste vara någon konceptbild du sett.

Sökte lite å vips: https://www.macrumors.com/2019/02/15/apple-bl...

Ursprungligen av Chaosstar:

Ladda från båda sidorna på iPhone vore så sjukt bra.

Kan man det på till exempel S10? Tänker det måste ligga såna där ”coils” på båda sidor då också kanske? Eller kanske räcker igenom eftersom telefonen inte är så tjock. Spekulerar hej vilt här, borde googla lite istället

Vore iförsig trevligt med den funktionen, men kom igen Apple, ge oss AirPower istället! Jag gissar på att de flesta, inklusive mig själv som idag sitter med XS/XS Max inte kommer skaffa 2019 års iPhone ändå, utan vänta till 2020. Börjar bli löjligt dyrt att byta lur varje år när en ny iPön går på närmare 20 lakan ?

  • Medlem
  • 2019-03-26 21:28
Ursprungligen av Chaosstar:

Ladda från båda sidorna på iPhone vore så sjukt bra.

Ladda genom skärmen ?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-03-26 22:08
Ursprungligen av D_Odell:

"according" med andra ett rykte och inget annat.

  • Medlem
  • 2019-03-26 22:18
Ursprungligen av MrQuattro:

Vore iförsig trevligt med den funktionen, men kom igen Apple, ge oss AirPower istället! Jag gissar på att de flesta, inklusive mig själv som idag sitter med XS/XS Max inte kommer skaffa 2019 års iPhone ändå, utan vänta till 2020. Börjar bli löjligt dyrt att byta lur varje år när en ny iPön går på närmare 20 lakan ?

Kolla på P30 Pro
128 GB kostar 9000 kr
XS Max 256 GB kostar 15000 kr

Ursprungligen av PaO:

Kolla på P30 Pro
128 GB kostar 9000 kr
XS Max 256 GB kostar 15000 kr

Vill man ha iOS spelar det ingen roll om P30 Pro kostar en femhunka.

?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-03-27 17:39
Ursprungligen av tmjonasson:

Vill man ha iOS spelar det ingen roll om P30 Pro kostar en femhunka.

?

Helt rätt ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-03-27 17:59

Inte för att det skulle få mig att byta från min XS, men det är verkligen en bra funktion. Och det oavsett om det går att ladda från eller två sidor.

  • Medlem
  • 2019-03-27 18:51
Ursprungligen av tmjonasson:

Vill man ha iOS spelar det ingen roll om P30 Pro kostar en femhunka.

?

Helt klart ?
Vänta till september då kostar kanske reverse charging en extra tusing

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2019-03-27 19:12
Ursprungligen av PaO:

Helt klart ?
Vänta till september då kostar kanske reverse charging en extra tusing

Bryter 20k-vallen då! ?

  • Medlem
  • 2019-03-27 21:14
Ursprungligen av mattiL:

Bryter 20k-vallen då! ?

Kanske, undra var gränsen går för IOS entuiaster innan fler byter märke. Varken Samsung eller Huawei följde med Apple i prisökningen. Både S10 orna och P30 kommer att minska i pris framöver.

Men är man såld på IOS så är man och då är det tyvärr dyrt 2019

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-03-28 00:18

Det finns en smärtgräns för iOS-användare också. Jag har bytt iPhone varje år sedan 2007, utom i höstas. Första gången jag har haft en iPhone så länge.... och det beror på priset!

Ursprungligen av kenjon:

Det finns en smärtgräns för iOS-användare också. Jag har bytt iPhone varje år sedan 2007, utom i höstas. Första gången jag har haft en iPhone så länge.... och det beror på priset!

Jag har också bytt varje år (vill jag minnas) men har fått tänka lite annorlunda då priserna är i högsta laget. 2017 Köpte jag iPhone 8 (7490kr) istället för iPhone X. 2018 köpte jag iPhone X (8995kr) istället för iPhone XS, så det var första gången jag köpte fjolårets modell.

Nu har jag förmånen att då ny telefon av jobbet vart tredje år, men jag gillar ju att byta där emellan också. Kanske får vänja mig av med det.

Det är iOS som håller mig kvar och tror det kommer vara så länge till, men man vet aldrig i framtiden!

Jag tror också att det finns en smärtgräns för de flesta.
Till slut får man väl köpa förrförra årets modell varje gång man vill byta lur ?

1
Bevaka tråden