Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hoppas du har rätt, men hur ska Goldman Sachs ta en kreditkontroll på mig i Sverige liksom? Men det hade ju varit drömmen att slippa dom svenska bankerna helt.
Vi måste tyvärr flytta utanför EU för att få ta del av de där grejerna. Som det tidigare har påpekats finns det ett tak i EU som gjorde att alla kort här har sänkt sina cashback-program – ofta ner till 0,5 procent.
Haha, så klart inte. Men jag råkar tycka att just det här metallkortet är snyggare än resten. Dessutom lär det här metallkortet var betydligt lättare att få än till exempel Amex-varianten.
Haha, så klart inte. Men jag råkar tycka att just det här metallkortet är snyggare än resten. Dessutom lär det här metallkortet var betydligt lättare att få än till exempel Amex-varianten.
"Hoppas du har rätt, men hur ska Goldman Sachs ta en kreditkontroll på mig i Sverige liksom? Men det hade ju varit drömmen att slippa dom svenska bankerna helt."
Absolut skönt att slippa Swedbank & övriga storbanker, men vet inte om amerikanska jättebanken är så mycket bättre?