Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej då!

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fem år går väldigt fort, och det känns helt knasigt att det redan gått så lång tid sedan jag började på 99 som redaktör. Det är med sorg i hjärtat som jag nu måste berätta att det har blivit dags för mig att söka mig vidare mot nya äventyr.

Det har varit fantastiskt att jobba med att spana in den senaste nya tekniken, och extra förmånligt att ha fått arbeta sida vid sida med Ida och senare både Amanda och Andreas. Tack till er alla för den här tiden!

Och slutligen forumet – så fullt av härliga och kunniga människor, alla med åsikter. Ett stort tack till alla er som diskuterat, snackat, spekulerat och analyserat i tusental. Tack till er som ifrågasatt och berikat, både 99 och mig själv. Jag har lärt mig massor och det är väldigt nyttigt att utmanas i sina egna åsikter! Tack vare er är jag klokare och kunnigare än jag var förut.

Det här har inte varit en vanlig arbetsplats, det har varit ett andra hem! Att sluta har därför varit ett riktigt svårt beslut, och jag kommer sakna allt och alla här.

Men vi hörs på internet hörni! Och för de som vill fortsätta höra min röst ibland kommer jag åtminstone (troligtvis, förmodligen, nästan säkert) att höras vidare i podden Fulkultur.

Kram till er alla!

Men! Skittrist ju :/

Lycka till och hoppas du hittar något nytt skoj! <3

Ursprungligen av SweSG:

Men! Skittrist ju :/

Lycka till och hoppas du hittar något nytt skoj! <3

Tack!! Ja väldigt sorgligt också!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2019-03-29 13:33

Tack för de här åren och lycka till!

Ursprungligen av Json_81:

Tack för de här åren och lycka till!

Tack!!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2019-03-29 13:48

Lycka till @jakobnilsson , det blir säkert ett bra skifte

Hade varit intressant och veta om detta var ett beslut du själv tagit eller om det är kontentan av att ni gick emot/inte lyssnade på användarna när sidan hette 99mac. Då jag TROR att sidan inte har råd med 3 heltidsanställda sen övergången.

I övrigt så lycka till Jakob.

Ursprungligen av _empty:

Hade varit intressant och veta om detta var ett beslut du själv tagit eller om det är kontentan av att ni gick emot/inte lyssnade på användarna när sidan hette 99mac. Då jag TROR att sidan inte har råd med 3 heltidsanställda sen övergången.

I övrigt så lycka till Jakob.

Tack! Det är mitt eget beslut. Men rent ekonomiskt har 99 egentligen aldrig haft råd med tre heltidsanställda, varken före eller efter namnbytet.

Finns ingen ogilla-knapp men lycka till @jakobnilsson!

Fint kollage! Lycka till i framtiden Jakob!

  • Medlem
  • 2019-03-29 16:28
Ursprungligen av jakobnilsson:

Tack! Det är mitt eget beslut. Men rent ekonomiskt har 99 egentligen aldrig haft råd med tre heltidsanställda, varken före eller efter namnbytet.

Du kommer att bli saknad
Tack för allt du gjort som förgyllt min lilla vardag ?
Och du slutar med flaggan i topp med "En vecka med S10" tack för den ?
Alltid kul med utmaningar och lycka till i framtiden ?

Lycka till i framtiden Jakob och tack för den här tiden!

Lycka till med allt @jakobnilsson, du kommer bli saknad.

Det var ju tråkigt att läsa, kommer att sakna dina artiklar (särskilt den ej färdiga "ljudskolan" hint hint )
Lycka till med nästa jobb!

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-03-29 21:27

Tråkigt ? Lycka till med de nya utmaningar du tar dig an!

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-03-29 21:30

Trist att höra men lycka till i framtiden ?

  • Medlem
  • 2019-03-29 23:20

Ett stort lycka till, du kommer att vara saknad! Älskade verkligen dina krönikor och du har verkligen varit en del av 99 och 99mac.

Lycka till Jakob.

Du kommer vara saknad, framför allt i podden, som jag brukar se fram emot varje veckoslut.

Otroligt va mycket vi har hunnit med! 99 procent av tiden har ju varit oslagbart kul dessutom. Men är det nått som är säkert så är det att inget varar för evigt. ?

❤️

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-04-02 10:49

Tack för den här tiden Jakob nöjet helt på vår sida Du lämnar ett tomrum efter dig det blir inte lätt att fylla. Lycka till i framtiden.

Ursprungligen av cubeis:

Tack för den här tiden Jakob nöjet helt på vår sida Du lämnar ett tomrum efter dig det blir inte lätt att fylla. Lycka till i framtiden.

Fattar inte alls hur dom ska fylla det. Gillade att läsa hans skit :/ Podden då? Han är ju lixom poddmannen för mig. Testa ljud gillar han också. Ledsen som fan och hade inte tänkt logga in något mera på 99. Tyvärr gillar jag att göra folk sura med mitt spammande som inte alls passar in på 99 längre! Så det blev inte så!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-04-02 20:39

Tack för ett mycket bra jobb här på sidan! Och till 99.se, försök att inte tappa ljudartiklarna.

1
Bevaka tråden