Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ifall 99.se inte blir kvar som forum och att det slutar abrupt så är jag även medlem på sweclockers som @calinou.
Lämna gärna uppgift om vilka är era på sweclockers så att man fortsätter mötas där.
Ifall 99.se inte blir kvar som forum och att det slutar abrupt så är jag även medlem på sweclockers som @calinou.
Lämna gärna uppgift om vilka är era på sweclockers så att man fortsätter mötas där.
Reggade mig på Teknikveckan med samma nick. Kollade runt lite och såg bra ut. Någon som vet lite mer om det forumet? Funkar det bra? Några konstigheter? Vem driver det?
Reggade mig på Teknikveckan med samma nick. Kollade runt lite och såg bra ut. Någon som vet lite mer om det forumet? Funkar det bra? Några konstigheter? Vem driver det?
Tror det är återstoden av det som en gång hette Macradion. Blev sedan Array.se som slutligen bytte namn till Teknikveckan. Finns tillhörande podd med Peter Esse, Thor Lindholm och Marcus Attefors. Överlag kul, men podden blir lite väl tramsig ibland.
Forumet (bubblan) är väl rätt nytt.
Jag har samma avatar och användarnamn på Sweclockers forum. Och på MacWorld och framför allt Teknikveckans forum, som jag skrivit lite mer om här.
Har även samma avatar på Discus-forum, men heter då Hisingen.