Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Mac Pro visar vägen för ett helt nytt Apple

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nya Mac Pro och framförallt nya skärmen Pro Display XDR visar ett Apple som åter igen är redo att ta sig ann den professionella marknaden.

Läs hela artikeln här

En fullmatad med skärmen kommer gå loss på närmare $50.000 dollar ?

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2019-06-04 07:08

Jag får nog vänja mig vid utseendet på den här skapelsen men shit det blir svårt. Ljudet från publiken var "priceless" när han meddelade priset för bara stativet till skärmen.... $999!!!

Ursprungligen av Jedih:

Jag får nog vänja mig vid utseendet på den här skapelsen men shit det blir svårt. Ljudet från publiken var "priceless" när han meddelade priset för bara stativet till skärmen.... $999!!!

999+Tax

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2019-06-04 10:31
Ursprungligen av Johan Sjöholm:

999+Tax

Ja just det, staten ska ju också ha sitt

Det var mycket på Apple eventet. Kan möjligen tycka att det blir väl så mycket fokus på denna dator. Varenda YouTubers ska ha en video/åsikt om den.?

Visst är den viktig men riktad till ett visst segment av företag och proffs. Inte direkt en dator för alla.

  • Medlem
  • International user
  • 2019-06-09 18:57

Det var inte lite de kom med från 2000 talet

Kändes som de började med en think different kampanj från start.
Får se om de håller sig äkta till detta men de har förlorat en massa förtroende de senaste åren.
Men denna mac pro var väldigt imponerande. Inget jag kommer att köpa, just nu har de ingen mac för mig överhuvudtaget. Men jag klarad mig med min 9.7” ipad pro. Vad jag saknar från en mac är Apple script.

1
Bevaka tråden