Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådbevakning

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-04 10:50

Har skapat en tråd här på forumet men får inga meddelanden när jag får svar. Hittar inte heller någon ruta att bocka i för att bevaka trådar. Är funktionen borttagen i samband med övergång till Teknikveckan?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-06-04 11:18

Borttagen är den inte, du kan kryssa i till höger om tråden i listan och välja Bevaka. Men om det funkar vet jag inte.
Testa att sluta bevaka, och slå på det igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-04 11:35

Nu ser jag att det finns "Sluta bevaka" längst ner. Och även under "Min profil" finns det en lista med bevakade trådar. Dock får jag inga meddelanden via email som jag brukade förut.

Kvar är dock utropstecken på mitt profilnamn när jag är väl inne på 99.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-06-04 11:59

För att synka in det igen, slå av bevakningen och sedan på det igen på de trådar du vill ha.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-04 12:06

jag har testat just med denna tråd men det hjälper inte. Får du aviseringar via mejl?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-06-04 12:23
Ursprungligen av timofej:

jag har testat just med denna tråd men det hjälper inte. Får du aviseringar via mejl?

Är dessa kryssade?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-06-04 12:38

Jag har inga bevakade trådar Är inne här så ofta att jag inte behöver få mail.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-04 15:08
Ursprungligen av Innis:

Är dessa kryssade?

Yepp! Även den sista rutan är kryssad.

Verkar som att det var problem med någon mailserver eller något. Verkar funka nu, för jag fick ett email för bara ett ögonblick sedan när jag aktiverade mitt konto!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-05 11:22
Ursprungligen av JohannesTegner:

Verkar som att det var problem med någon mailserver eller något. Verkar funka nu, för jag fick ett email för bara ett ögonblick sedan när jag aktiverade mitt konto!

Det stämmer. Har också just fått ett mejl om ditt inlägg.

1
Bevaka tråden