Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Watch kan i framtiden utrustas med en kamera

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att varenda människa går runt med en kamera i fickan är lika vanligt som att sätta på sig underkläder på morgonen, men hur många har en kamera runt handleden?

Läs hela artikeln här

  • Administratör
  • Lund
  • 2019-06-26 11:42

Det här ser jag fram emot, ofta jag lämnar mobilen hemma och bara har klockan (aw) på mig. Sen ser jag något som jag hade velat fotografera och ångrar att jag inte hade med den

  • Superhjälte
  • 2019-06-26 13:38

Tar med kamer… ehh… klockan i säng med argumentet: ”Ska bara mäta min sömnkvalitet”.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-26 14:34
Ursprungligen av Zop:

Tar med kamer… ehh… klockan i säng med argumentet: ”Ska bara mäta min sömnkvalitet”.

Ha, ha. Framför allt är det väl också viktigt att mäta all aktivitet som kan hända innan man somnar...

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-06-26 18:37
Ursprungligen av Redaktionen:

Att varenda människa går runt med en kamera i fickan är lika vanligt som att sätta på sig underkläder på morgonen, men hur många har en kamera runt handleden?

Läs hela artikeln här

På tal om underkläder - måtte det inte gå att stänga av ljudet på den kameran.

spion kamera?

Pffft. Dick Tracy uppgraderade sitt simpla radioarmbandsur till ett med med kamera och tv redan 1967.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-27 15:11

Samsung har väl redan en klocka med kamera? Så helt sepejsigt är det ju inte.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-06-27 16:39
Ursprungligen av xms67:

Samsung har väl redan en klocka med kamera? Så helt sepejsigt är det ju inte.

Samsung har det mesta i förtid, frågan är alltid hur bra det fungerar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-27 18:32
Ursprungligen av Esse:

Samsung har det mesta i förtid, frågan är alltid hur bra det fungerar

Jag utgår från att det inte fungerar så bra..?. Därför bra att Apple tar fram en egen. Men förr var det Asiaterna som kopierade "Väst", inte tvärtom..?

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-06-30 17:11
Ursprungligen av xms67:

Jag utgår från att det inte fungerar så bra..?. Därför bra att Apple tar fram en egen. Men förr var det Asiaterna som kopierade "Väst", inte tvärtom..?

Samtidigt så är asiaterna extremt beroende av Väst, det märkte man ju när Trump hotade Huawei. Modem från Qualcomm eller Intel, processorer från Qualcomm, Android som helhet och mycket annat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-06-30 23:10
Ursprungligen av Esse:

Samtidigt så är asiaterna extremt beroende av Väst, det märkte man ju när Trump hotade Huawei. Modem från Qualcomm eller Intel, processorer från Qualcomm, Android som helhet och mycket annat.

ETt beroende finns, såklart. Frågan är vem som är kreatör och vem som är leverantör.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-06-30 23:20
Ursprungligen av xms67:

ETt beroende finns, såklart. Frågan är vem som är kreatör och vem som är leverantör.

En härlig symbios kanske!

1
Bevaka tråden