Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook Pro med 16-tums skärm ryktas komma i oktober

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det har länge ryktats om en ny MacBook Pro med 16-tums skärm och nu påstår sig Economic Daily News ha en källa som vet när den släpps.

Läs hela artikeln här

Vad är en rimlig anledning till 16"?

Hur mycket större blir datorn och bjuder det upp till några övriga uppgraderinar av fler portar eller större batteri? Kommer den ersätta 15"?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-07-23 23:32

Mina tankar är.

Många saknar 17-tummaren.
16-tum far du nästan in utan att förändra storleken på MacBook Pro. Kanske inte så svängda hörn eller lite tjockare.

Större skärm är bättre.
Hade jag fått 14 tum istället för 13 hade jag varit överlycklig som gyllene medelpunkten dator storleksmässigt och större skärmyta.

https://9to5mac.com/2019/02/19/macbook-pro-16...

Är det egentligen en lika stor dator som idag fast med mindre svarta kanter och mer skärm på samma yta alltså? Låter ju logiskt att maxa skärmyts om man kan.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-07-24 18:19
Ursprungligen av jurassic579:

Är det egentligen en lika stor dator som idag fast med mindre svarta kanter och mer skärm på samma yta alltså? Låter ju logiskt att maxa skärmyts om man kan.

titta på din tumme och titta på kanterna en MacBook Pro har.

Det är inte omöjligt.

Men jag själv misstänker egentligen den växer lite. Och det skulle inte göra mig något.

Om de även packar med det nya tangentbord, vilket det också påstås att Apple gör, så står jag i kö direkt.

1
Bevaka tråden