Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag är sugen på att testa en Beta, men jag har en profil under Enhetshantering som jag fått via jobbet. Kan jag även ha Beta-Profilen där? Eller kan man bara ha en?
Jag är sugen på att testa en Beta, men jag har en profil under Enhetshantering som jag fått via jobbet. Kan jag även ha Beta-Profilen där? Eller kan man bara ha en?
och om inte jobbet fungerar efter, så kan jag radera Betan och ändå ha kvar jobb-profilen? Var så sjukt jobbigt att installera jobbet, med all VPN-anslutningar och alla säkerhetsappar för att få en jobbapp...
och om inte jobbet fungerar efter, så kan jag radera Betan och ändå ha kvar jobb-profilen? Var så sjukt jobbigt att installera jobbet, med all VPN-anslutningar och alla säkerhetsappar för att få en jobbapp...
Vi kan lägga till att du måste se till att spara en gammal backup också eftersom de backuper som tas med betan installerad går inte att använda vid en återställning. Backuper från en nyare os version går inte att använda vid återställning till en äldre version
”Ska och ska”. Jag tror att de flesta av oss kör betorna på en maskin som vi använder dagligen. Jag skulle formulera mig som så att du ska vara beredd på att göra en återställning och ta den smällen. Och även om Marco Arment är kritisk till kvaliten under denna sväng så tycker jag att de fungerar tillräckligt bra för att köras på min telefon och iPad Pro
Det finns en anledning till att Apple inte släppt beta-versionerna som skarpa releaser.
Vi bor i ett relativt fritt land så du får tyckas vad du vill. Själv tycker jag det är nästan korkat att köra beta-versioner av os:et på en telefon som är i skarpt bruk.
Det finns en anledning till att Apple inte släppt beta-versionerna som skarpa releaser.
Vi bor i ett relativt fritt land så du får tyckas vad du vill. Själv tycker jag det är nästan korkat att köra beta-versioner av os:et på en telefon som är i skarpt bruk.