Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vi presenterade för ett tag sedan möjligheten att hjälpa till att hålla sidan levande genom att bli Patreon. Några av er önskade ett annat sätt än just Patreon och vi lyssnade. Här kommer nu möjligheten att donera via PayPal.
Vi presenterade för ett tag sedan möjligheten att hjälpa till att hålla sidan levande genom att bli Patreon. Några av er önskade ett annat sätt än just Patreon och vi lyssnade. Här kommer nu möjligheten att donera via PayPal.
Får man föreslå att den nya menyn "Donera" inte går till PayPal direkt, utan till en landningssida där länkar till både Patreon och PayPal finns? Och samtidigt en trevligt formulerad säljtext och kort presentation av er som nu driver 99mac.
Ett alternativ är PayPal och Patreon som undermenyer till Donera. Men en gemensam landningssida är nog bättre. Fast jag antar att detta var en snabbfix, så Tack och ska ge er arbetsro. Sommarn är inte över än...
Ser att ni nu fixat en landningssida från Donera i toppmenyn. Men PayPal-länken på den sidan funkar inte. Oavsett om jag redan är inloggad på PayPal eller inte får jag ett "Sessionen är ogiltig eller har upphört att gälla."
Ser att ni nu fixat en landningssida från Donera i toppmenyn. Men PayPal-länken på den sidan funkar inte. Oavsett om jag redan är inloggad på PayPal eller inte får jag ett "Sessionen är ogiltig eller har upphört att gälla."
Det är ju en undermeny till den övre, om det inte finns några val under så syns den ju inte...
(Sen kanske man kan låta den svarta ligga kvar tom, så det inte hoppar så mycket )
Det är ju en undermeny till den övre, om det inte finns några val under så syns den ju inte...
(Sen kanske man kan låta den svarta ligga kvar tom, så det inte hoppar så mycket )