- DanneDJ
- Medlem ●
Nu var det dags
Har du kollat under Inställningar/Allmänt/Programuppdateringar?
Du menar OTA? Jag har haft en del problem med min iPhone X, den fryser eller går inte att väcka. (skärmen är bara svart) Problem som jag inte har kunnat lösa via nollställning av inställningar, hard reset osv.
Därför vill jag prova med en helt ny installation och se om det löser problemen.
Du menar OTA? Jag har haft en del problem med min iPhone X, den fryser eller går inte att väcka. (skärmen är bara svart) Problem som jag inte har kunnat lösa via nollställning av inställningar, hard reset osv.
Därför vill jag prova med en helt ny installation och se om det löser problemen.
Ah, lite surt när det händer... brukar stänga av den helt och efter 30 minuter in i laddaren och vänta i ytterligare 30 minuter så brukar den hoppa igång på normalt sätt, fast det var ju ett bra tag sen det hände några gånger på min 6+
Både klocka och luren uppdaterade. Tjusigt Apple! Spännande att få upptäcka lite nytt.
Rensat lite appar i klockan o trevligt tangentbord i telefonen. Kul!
Efter ytterst lite pill så är upplevelsen ändå att allt svarar snabbare i telefonen iallafall. Känns snabbare på nåt sätt.
Edit:på xs
Spontant efter uppdatering på iPhone X - laggy as hell.
Man är ju van vid att det ska bli ”snappier” och nu ska ju prestandan ha fått sig mycket kärlek i iOS 13 också men...nej. Lagg, lagg, lagg. Känns spontant som en ordentlig försämring.
Men...jag hoppas att det ligger någon form av indexering och kör stenhårt i bakgrunden som är orsaken till detta. Tiden får utvisa.
Man är ju van vid att det ska bli ”snappier” och nu ska ju prestandan ha fått sig mycket kärlek i iOS 13 också men...nej. Lagg, lagg, lagg. Känns spontant som en ordentlig försämring.
Men...jag hoppas att det ligger någon form avindexering och kör stenhårt i bakgrunden som är orsaken till detta. Tiden får utvisa.
Exakt
Men...jag hoppas att det ligger någon form av indexering och kör stenhårt i bakgrunden som är orsaken till detta. Tiden får utvisa.
Uppdatera gärna din upplevelse inom kort! Har du ledig med utrymme på luren?