Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se blir 99mac

Tråden skapades och har fått 97 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av adress@mac:

Tycker ni lyckats bra. Börjar hitta tillbaka till forumet och hem igen. Lycka till i framtiden också. Den här flytten var ” HELT 100”

Tack ??

Wow! Vad härligt!
Vilken återuppståndelse!
Tack och bra jobbat, alla inblandade!

Ursprungligen av MatsOlov:

Märker att du inte förstår. Bara för att det går att köra window på en mac innebär inte det att (tycker jag) det är ok att diskutera Dell eller windows, här eller för att Apple music finns på Google play så skall vi diskutera Hauwei och android. Dessutom medför sådant bara att det i var och varannan tråd kommer kommentarer att det är bättre att bygga en winmaskin än att köpa senaste iMac:en.

Det var den sortens forum jag ledsnade på och lämnade runt 2015.

Amen!

Av en ren slump

Hittade jag tillbaka till denna sida idag när jag letade nyheter om iPhone 11... Jag gick ur sidan när Apple inriktningen försvann och sidan bytte namn. Men nu...

Äntligen är den tillbaka och jag med!

Underbart att få komma hem!

  • Medlem
  • 2019-09-11 00:02
Ursprungligen av Ancientdragon:

Av en ren slump

Hittade jag tillbaka till denna sida idag när jag letade nyheter om iPhone 11... Jag gick ur sidan när Apple inriktningen försvann och sidan bytte namn. Men nu...

Äntligen är den tillbaka och jag med!

Underbart att få komma hem!

Välkommen tillbaka.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-09-11 00:05
Ursprungligen av Ancientdragon:

Av en ren slump

Hittade jag tillbaka till denna sida idag när jag letade nyheter om iPhone 11... Jag gick ur sidan när Apple inriktningen försvann och sidan bytte namn. Men nu...

Äntligen är den tillbaka och jag med!

Underbart att få komma hem!

Välkommen!

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2019-09-29 03:06
Ursprungligen av adress@mac:

Du har ju Teknikveckan. Bara att hoppa emellan om du vill ha blandat. Finns säkert andra forum också. Men i begreppet 99mac ligger ju att det är det som gäller. Ett ”renodlat” forum för allt om/med Apple.

Borde det inte då snarare heta 99apple.se? Dvs. om alla Appleprodukter, och inte bara Mac (som 99mac.se indikerar)?

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2019-09-29 06:22
Ursprungligen av omartint:

Borde det inte då snarare heta 99apple.se? Dvs. om alla Appleprodukter, och inte bara Mac (som 99mac.se indikerar)?

Jo men Apple är varumärkesskyddat medan "mac" är mer generiskt.

Bevaka tråden