Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Testat med både Bilder-appen, Adobe Photoshop Express samt Pixelmator och alla fungerar kalas. Testade även lite videoredigering med Luma Fusion och det orkade den även med
Testat med både Bilder-appen, Adobe Photoshop Express samt Pixelmator och alla fungerar kalas. Testade även lite videoredigering med Luma Fusion och det orkade den även med
Å f*n. Som min tråd i bubblan är jag i valet och kvalet till sambon om det ska bli en iPad 10.2 128gb eller iPad Air 64 gb för hennes fotoredigering (använder mestadels bilderappen idag).
Detta gör det ännu svårare haha.
Å f*n. Som min tråd i bubblan är jag i valet och kvalet till sambon om det ska bli en iPad 10.2 128gb eller iPad Air 64 gb för hennes fotoredigering (använder mestadels bilderappen idag).
Detta gör det ännu svårare haha.
Precis, dessutom bättre skärm (om man nu märker det med blotta ögat).
Men jag har börjat tro att hon skulle klara sig med en 32gb och då är det rätt stor prisskillnad mellan iPad 10.2 och iPad Air.
Ny iPad Pro? Till våren någon gång. Kanske ett event i mars. De 2018-modeller som finns räcker väl till och det finns ingen anledning till någon uppgradering nu.
Nuvarande iPad Pro är inte ett alternativ då? Jag har den som daily driver och skriver nästan allt på 99mac och Teknikveckan på min iPad Pro. Fantastisk lite maskin, men samtidigt förstår jag dig, det tar emot att köpa något så dyrt när en refresh kan vara nära
Nuvarande iPad Pro är inte ett alternativ då? Jag har den som daily driver och skriver nästan allt på 99mac och Teknikveckan på min iPad Pro. Fantastisk lite maskin, men samtidigt förstår jag dig, det tar emot att köpa något så dyrt när en refresh kan vara nära
Var faktiskt extremt nära att köpa en för 1-2 månader sedan (hade den i shoppingkarten på apple.se och redo att trycka på köp-knappen), men så läste jag om rykten att en ny Pro-version var på gång (och tidigare ryktades det om eventuell redan nu under oktober). Egentligen är det just en Pro som jag suktar efter och nog vill ha.
Men som du är lite inne på så överväger jag att kanske vänta med köpet en 5-6 månader om en ny är på gång (trots att jag inte väntar mig några revolterande förändringar, utan förmodligen en mer inkrementell förbättring av nuvarande modell).