Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En första titt på AirPods Pro

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Både Marques Brownlee och iJustine har lagt vantarna på AirPods Pro och nedan kan ni ta en titt på vad deras första intryck är.

Läs hela artikeln här

Dom verkar vara kortare samt sticker mer ut utanför örat.

Jag blev lite besviken att de inte kunde koppla ihop sig med två enheter samtidigt. Som mina Bose kan.

Ursprungligen av primu[s]®:

Jag blev lite besviken att de inte kunde koppla ihop sig med två enheter samtidigt. Som mina Bose kan.

Vart nämns detta? De nuvarande airpods har väl stöd för detta?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-10-30 01:54
Ursprungligen av gneken:

Vart nämns detta? De nuvarande airpods har väl stöd för detta?

Nej det har dom inte. Det man kan göra iom iOS 13 är att spela till flera Airpods samtidigt

Ursprungligen av primu[s]®:

Jag blev lite besviken att de inte kunde koppla ihop sig med två enheter samtidigt. Som mina Bose kan.

Vad innebär samtidigt? Att du lyssnar på två olika ljudkällor samtidigt?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-10-30 07:38
Ursprungligen av BlackSmp:

Vad innebär samtidigt? Att du lyssnar på två olika ljudkällor samtidigt?

Att man kan vara ansluten till telefonen samtidigt som ex. datorn.

Ringer det i mobilen kan man svara och ljudet från datorn stoppas.
Sedan återgår man lätt att spela musiken från datorn efter samtalet.

Bluetooth multipoint är en bra funktion när man väl börjat använda den.

Precis som @iller skrev. Väldigt användbart och märkligt att Apple inte anammat den funktionen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-10-30 18:29
Ursprungligen av primu[s]®:

Jag blev lite besviken att de inte kunde koppla ihop sig med två enheter samtidigt. Som mina Bose kan.

Fail! Det är ett krav för mig. Trodde jag kunde byta ut mina qc35 nu ?

Ursprungligen av primu[s]®:

Precis som @iller skrev. Väldigt användbart och märkligt att Apple inte anammat den funktionen.

Men det borde väl vara mjukvaran och inte hårdvaran som sätter stopp? Så förhoppningsvis (mest troligen inte) borde Apple kunna lägga till detta i en senare uppdatering kanske

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Men det borde väl vara mjukvaran och inte hårdvaran som sätter stopp? Så förhoppningsvis (mest troligen inte) borde Apple kunna lägga till detta i en senare uppdatering kanske

Det kan man tycka. Det kom i och med BT 4.0 2010 vad jag minns.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2019-10-31 10:26
Ursprungligen av primu[s]®:

Precis som @iller skrev. Väldigt användbart och märkligt att Apple inte anammat den funktionen.

Batteritiden kanske blir lidande.

Dom är lite besvärliga upp plocka ur casen.
Annars är dom precis som alla säger

  • Medlem
  • 2019-11-02 11:02
Ursprungligen av breather:

Dom är lite besvärliga upp plocka ur casen.
Annars är dom precis som alla säger

Här är det någon som på kommit hur man lättast plockar ut dem. https://forums.macrumors.com/threads/aipods-p...

Ursprungligen av Ljung:

Här är det någon som på kommit hur man lättast plockar ut dem. https://forums.macrumors.com/threads/aipods-p...

Tack!

Stick your finger in the lid grooves/holes where the tops of the airpods usually are when closed. Then pull the airpods towards you.

Vad enkelt det blev nu.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2019-11-02 13:45
Ursprungligen av Ljung:

Här är det någon som på kommit hur man lättast plockar ut dem. https://forums.macrumors.com/threads/aipods-p...

Lysande tips, detta problem irriterade mig från första stund, så mycket lättar nu!

1
Bevaka tråden