Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vilken enhet (dator, iPhone, iPad?), i vilket sammanhang, när du fått, skickat, svarar....?
Jag ser att tråden ligger under iPhone/iOS men mer info behövs. Vi ser inte det du ser, tänker inte det du har tänkt.
Vilken enhet (dator, iPhone, iPad?), i vilket sammanhang, när du fått, skickat, svarar....?
Jag ser att tråden ligger under iPhone/iOS men mer info behövs. Vi ser inte det du ser, tänker inte det du har tänkt.
Det har jag, både namn och numret. Det uppdateras automatisk i mina enheter när jag ändrar.
Ibland står det iMessage och ibland SMS.
Är det ingen annan som har så? Det stör mig inte förutom att jag blir osäker om meddelandet har kommit fram.
Det som är konstig tycker jag är att efter "med" hänvisas till den persons telefonnummer.
Det borde väl stå mitt nummer där efter "med"?
Det är varken Till eller Från som bestämmer det, det är alltid din motpart. Det finns ju ingen anledning att dina uppgifter står där, utan det är alltid din motkontakt som står angivet.
Det är varken Till eller Från som bestämmer det, det är alltid din motpart. Det finns ju ingen anledning att dina uppgifter står där, utan det är alltid din motkontakt som står angivet.