Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Upprop mot Storytel och deras usla strömningskvalitét!

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Json_81:

Märkligt, det har jag aldrig varit med om.
Har du en äldre telefon?

Nä en iPhone 8 och en iPhone XS Max. Händer tyvärr rätt ofta, nu har jag ett resande jobb så det blir ganska långa sträckor.

En annan sak som är oerhört störig är deras grej att ”Spara i bokhyllan” innan man kan lyssna på en bok. Varför inte bara börja lyssna på den direkt?
Det är ungefär som att Spotify och Apple Music skulle ha ”Spara i skivlådan” innan man lyssnar på en låt eller ett album...

Störigt.

Då var det dags igen. Så trött på dem!

Skrev följande till deras support:
"Jag förstår inte hur ni fortfarande kan ha så usel kvalitét på vissa titlar!? Komprimeringen hörs alldeles för tydligt, till och med på en så ny titel som Box 21!

Kostar diskutrymme verkligen så mycket så att ni måste komprimera filerna? (rätt svar är: "Nej, det gör det inte, utrymme är sjukt billigt idag.")

Ni tjänade ca 1 miljard kronor 2018. Ni BORDE ha råd att lösa detta...

?"

Svaret blev förstås "bullshit bullshit bla bla, vi vill inte förstå".

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-02-14 00:03
Ursprungligen av carlsson:

Då var det dags igen. Så trött på dem!

Skrev följande till deras support:
"Jag förstår inte hur ni fortfarande kan ha så usel kvalitét på vissa titlar!? Komprimeringen hörs alldeles för tydligt, till och med på en så ny titel som Box 21!

Kostar diskutrymme verkligen så mycket så att ni måste komprimera filerna? (rätt svar är: "Nej, det gör det inte, utrymme är sjukt billigt idag.")

Ni tjänade ca 1 miljard kronor 2018. Ni BORDE ha råd att lösa detta...

?"

Svaret blev förstås "bullshit bullshit bla bla, vi vill inte förstå".

Hur hög bitrate är det?

  • Medlem
  • 2020-07-28 15:55

Gav ni upp eller hittade ni något som funkade? =P

Jag har gett upp. Tyvärr. Men vissa saker orkar man inte slåss för helt enkelt.

Hyfsat kass att vilken podcast som helst har bättre ljudkvalitét än en dedikerad ljudbokstjänst. Jag blir så förbannad. ?

Kundtjänst

Vad tråkigt det håret, gäller det Alla titlar som du har lyssnat på, och vad har kundtjänst sagt?

Bevaka tråden