Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple Music är en av Apples flera prenumerationstjänster och har blivit en viktig inkomstkälla för företaget. Deras största konkurrent är Spotify och det här med färdigkurerade spellistor gillar de båda.
Om du skapar Replay 2020 listan och skrollar ner dyker tidigare års Replay-listor upp längre ner för mig. (Nu skapade jag visserligen alla tidigare års listor i slutet av förra året när Apple införde Replay men tycker det borde se likadant ut ändå.)
Om du skapar Replay 2020 listan och skrollar ner dyker tidigare års Replay-listor upp längre ner för mig. (Nu skapade jag visserligen alla tidigare års listor i slutet av förra året när Apple införde Replay men tycker det borde se likadant ut ändå.)
Hmm, lite märkligt. Kommer inte ihåg hur jag kom från 2019 och tillbaka till tidigare år när jag gjorde det men den här artikeln verkar stödja mitt minne: https://www.imore.com/how-get-your-apple-musi...