Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det här är nytt i iOS och iPadOS 13.4

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu kan du kasta dig in i inställningar på din iPad eller iPhone och uppdatera till iOS 13.4 och nedan kan du läsa om allt som är nytt.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2020-03-24 17:30

Nä, det är väl omkring kl 18 eller 19 lokal svensk tid som uppdateringen finns tillgänglig?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2020-03-24 17:40

Brukar var 19:00 ja

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2020-03-24 17:52

Den artikeln kom lite tidigt.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-03-24 17:56

Tänkte precis skriva att varken ipad eller iphone hittar något

Ursprungligen av Spooky:

Den artikeln kom lite tidigt.

Vi kan konstatera att funktionen för schemaläggningen på 99mac är ur funktion ?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2020-03-24 18:24
Ursprungligen av macki81:

Brukar var 19:00 ja

Ute nu!

O tv o klocka o dator woho

Upplever färgerna på min 11 pro som mer urvattnade efter uppdateringen.

Någon mer?

CarKey; jag använder redan min iPhone som bilnyckel. Vad är nytt som inte låter sig göras idag? Kommer NFC betyda att jag måste ta upp telefonen ur byxfickan? Teslas lösning med blåtand fungerar utmärkt och jag behöver inte fippla med telefonen för att låsa upp och köra iväg. Jag behöver bara ha den med mig.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-03-24 22:29
Ursprungligen av Sir N.:

CarKey; jag använder redan min iPhone som bilnyckel. Vad är nytt som inte låter sig göras idag? Kommer NFC betyda att jag måste ta upp telefonen ur byxfickan? Teslas lösning med blåtand fungerar utmärkt och jag behöver inte fippla med telefonen för att låsa upp och köra iväg. Jag behöver bara ha den med mig.

Ja, men det är ju bara lilla Tesla. Detta blir ju en uniform lösning från en jätte som Apple där sedan alla biltillverkare kan implementera stöd för detta i sina respektive bilar. Precis som CarPlay.

Ursprungligen av zinned:

Ja, men det är ju bara lilla Tesla. Detta blir ju en uniform lösning från en jätte som Apple där sedan alla biltillverkare kan implementera stöd för detta i sina respektive bilar. Precis som CarPlay.

Blåtanden finns ju redan idag. I både iPhone och Androidlurar. Alla biltillverkare hade kunnat göra det Tesla gjort. Varför vänta på något Apple-special? Vad är det som blir bättre i Apples lösning? Det är det jag är nyfiken på.

Lilla Tesla? Världens näst högst värderade biltillverkare. Endast Toyota värderas högre. Åtminstone innan Corona-cirkusen startade. Nu vet jag inte riktigt hur topplistan ser ut...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-03-24 22:48
Ursprungligen av Sir N.:

Blåtanden finns ju redan idag. I både iPhone och Androidlurar. Alla biltillverkare hade kunnat göra det Tesla gjort. Varför vänta på något Apple-special? Vad är det som blir bättre i Apples lösning? Det är det jag är nyfiken på.

Får det serverat.

Ursprungligen av Sir N.:

Blåtanden finns ju redan idag. I både iPhone och Androidlurar. Alla biltillverkare hade kunnat göra det Tesla gjort. Varför vänta på något Apple-special? Vad är det som blir bättre i Apples lösning? Det är det jag är nyfiken på.

Lilla Tesla? Världens näst högst värderade biltillverkare. Endast Toyota värderas högre. Åtminstone innan Corona-cirkusen startade. Nu vet jag inte riktigt hur topplistan ser ut...

Jag tror NFC ger fördelar sen är det väl att man förenklar för biltillverkarna att implementera det, utan att vara oroliga för att få ut uppdateringar varje år när Apple kommer med ett nytt iOS.

Trivselregler, 1.6.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2020-04-23 22:37
Ursprungligen av Sir N.:

CarKey; jag använder redan min iPhone som bilnyckel. Vad är nytt som inte låter sig göras idag? Kommer NFC betyda att jag måste ta upp telefonen ur byxfickan? Teslas lösning med blåtand fungerar utmärkt och jag behöver inte fippla med telefonen för att låsa upp och köra iväg. Jag behöver bara ha den med mig.

Fungerar grymt bra med min iPhone och Tesla, men skulle verkligen önska att jag kunde använda min AW för samma sak (händer att jag går ut till Teslan och glömt ta med mig telefonen).

Ursprungligen av omartint:

Fungerar grymt bra med min iPhone och Tesla, men skulle verkligen önska att jag kunde använda min AW för samma sak (händer att jag går ut till Teslan och glömt ta med mig telefonen).

Sant. En AW-app från Tesla hade vart guld. Det finns tredjepartsappar men jag har inte testat någon.

1
Bevaka tråden