Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler detaljer kring designen på iPhone 12 Pro Max

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny skiss av iPhone Pro Max har dykt upp och Max Weinbach visar upp en 3D-printad version i en YouTube-video. Vilket visar en miniatyr av iPad Pro precis som rykten talat för.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-17 23:39

Hur är det med rykten om USB-C. Det är en deal-breaker för mig. Kommer det - 100% säker på köp. Kommer det inte, då sjunker sannolikheten till 98,9237%..?

Svårt veta med USB-C. De kanske tar bort kontakten helt och bara kör med trådlös laddning.
Återstår att se vad som händer.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-04-18 17:46
Ursprungligen av johnh3:

Svårt veta med USB-C. De kanske tar bort kontakten helt och bara kör med trådlös laddning.
Återstår att se vad som händer.

Det tror inte jag för då tvingar man alla kunder att köra trådlösa hörlurar också.
Därför tror jag att lightning kommer leva kvar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-19 01:33
Ursprungligen av Innis:

Det tror inte jag för då tvingar man alla kunder att köra trådlösa hörlurar också.
Därför tror jag att lightning kommer leva kvar.

Du tror inte på USB-C likt iPad Pro? Dvs iPhone Pro=USB-C, icke Pro=lightning.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-04-19 13:40
Ursprungligen av xms67:

Du tror inte på USB-C likt iPad Pro? Dvs iPhone Pro=USB-C, icke Pro=lightning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-20 00:25
Ursprungligen av Innis:

tråkmåns..?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-04-20 09:20

Hoppas innerligt att dessa läckor blir verklighet.

  • Medlem
  • International user
  • 2020-04-21 15:52
Ursprungligen av Innis:

Det tror inte jag för då tvingar man alla kunder att köra trådlösa hörlurar också.
Därför tror jag att lightning kommer leva kvar.

Tja inte har de brytt sig i sånt tidigare. Men kanske beats har trådade lurar?

Men vem vill använda trådade lurar i dagens läge. Det är ju tillräckligt jobbigt med ladd kabeln i de få fall när man blir tvungen till att ladda medan man använder.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-04-21 20:24
Ursprungligen av xms67:

Hur är det med rykten om USB-C. Det är en deal-breaker för mig. Kommer det - 100% säker på köp. Kommer det inte, då sjunker sannolikheten till 98,9237%..?

Varför vill ni som tjatar om USB-c ens ha USB-c egentligen? Vad tänker ni göra med det? Känns som det har blivit en grej att säga för att markera att man är ”proffs”.

Jag har inte använt medföljande laddaren till 11 Pro Max en enda gång sedan inköp i september. Ironiskt nog tar batteriet aldrig slut, nu när man till slut fått med en snabbladdare. Kör trådlöst över natten (ofta varannan natt).

Det enda jag skulle kunna tänka mig USB-c till är om man får möjlighet att docka telefonen till en skärm, och plötsligt få iPad OS på storskärm med externt tangentbord och mus. Annars föredrar jag lightning så jag slipper byta alla kablar jag samlat på mig över åren.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-21 21:27
Ursprungligen av ibish:

Varför vill ni som tjatar om USB-c ens ha USB-c egentligen? Vad tänker ni göra med det? Känns som det har blivit en grej att säga för att markera att man är ”proffs”.

Jag har inte använt medföljande laddaren till 11 Pro Max en enda gång sedan inköp i september. Ironiskt nog tar batteriet aldrig slut, nu när man till slut fått med en snabbladdare. Kör trådlöst över natten (ofta varannan natt).

Det enda jag skulle kunna tänka mig USB-c till är om man får möjlighet att docka telefonen till en skärm, och plötsligt få iPad OS på storskärm med externt tangentbord och mus. Annars föredrar jag lightning så jag slipper byta alla kablar jag samlat på mig över åren.

Först kan man ju tänka att det är bra att använda senaste funktionella tekniken. Men för mig handlar det om att allt fler prylar har USB-C. För egen del har jag en MBP med USB-C, en iPad Pro med USB-C och ett par Sony hörlurar med USB-C. Det skulle underlätta radikalt om telefonen och AirPods bytte till USB-C.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-04-22 08:08

Senaste funktionella tekniken.... inte när den är sämre än det den ska ersätta

1
Bevaka tråden