Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: Vi testar pantad ryggsäck från Targus

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi vet inte hur det är med er men vi behöver ofta släpa med oss en hel del teknikprylar när vi skall iväg och då måste man ha en vettig ryggsäck.

Läs hela artikeln här

Ser trevlig ut. Hur verkar dragkedjorna?

Har själv en Targus datorväska (porföljtyp) och där är 1) dragkedjorna ganska tröga, och 2) mindre fack har endast enkeldragkedja vilket innebär att man måsta dra dragskon "hela varvet runt" även om man bara vill öppna upp lite i överkant.

(Ser nu att aktuell väska hos Clas Ohlson numera faktiskt har uppgraderats till dubbeldragkedja även på lilla facket.)

Ursprungligen av johan_tanying:

Ser trevlig ut. Hur verkar dragkedjorna?

Har själv en Targus datorväska (porföljtyp) och där är 1) dragkedjorna ganska tröga, och 2) mindre fack har endast enkeldragkedja vilket innebär att man måsta dra dragskon "hela varvet runt" även om man bara vill öppna upp lite i överkant.

(Ser nu att aktuell väska hos Clas Ohlson numera faktiskt har uppgraderats till dubbeldragkedja även på lilla facket.)

Jag har använt den i ungefär 3 veckor innan jag skrev recensionen och än så länge är det inget att påpeka med dragkedjorna, funkar toppen!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-04-30 15:47

En 20-liters ryggsäck som är gjord av 26 PET-flaskor, det måste varit av övervägande sådana där mindre 1/2 till 1-liters flaskor då, eller tänker jag fel?

Ursprungligen av IngoX:

En 20-liters ryggsäck som är gjord av 26 PET-flaskor, det måste varit av övervägande sådana där mindre 1/2 till 1-liters flaskor då, eller tänker jag fel?

Haha!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-30 17:02

Att göra en bra ryggsäck verkar svårt. Vet inte riktigt varför, men de flesta(alla?) har svårt att leva upp till det jag tycker är ganska enkla krav. Den här verkar ju riktigt bra. Ska kolla närmare på den. Den jag har nu är ovanligt bra, men inte står den givakt när jag ska iväg.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-04-30 17:10

Ps. Var tvungen att kolla vad jag har för någon idag... Targus..?

Till @johan_taying kan jag berätta att dragkedjorna är av normal eller bra kvalitet. Och på alla mina fickor utan den minsta är det dubbelkedjor.

Ursprungligen av xms67:

Ps. Var tvungen att kolla vad jag har för någon idag... Targus..?

Till @johan_taying kan jag berätta att dragkedjorna är av normal eller bra kvalitet. Och på alla mina fickor utan den minsta är det dubbelkedjor.

Haha kul att det var en Targus också, men håller med dig. Jag har också haft problem med att hitta en ryggsäck som jag är riktigt nöjd med men denna är bra nära perfektion för mig iaf!

1
Bevaka tråden