Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macradion: Rund är bättre än allt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En vecka full av härliga Apple-rykten har vi fått och Marcus, Mathias och Dennis har en hel del att prata om men speciellt överens är de inte idag.

Läs hela artikeln här

Varför skulle det vara så omöjligt med en Magsafe-variant på en iPhone?. Med Apples precision på sin teknik ser jag det som högst möjligt! Och önskvärt naturligtvis.

Och ja – Även jag önskar en rund Apple Watch.
Men en cirkel har automatiskt inte större area än en rektangel, vet inte riktigt hur du tänkte där Mattias? (Faktum är att jämför man en rektangel och en oval med samma bredd och höjd, så har rektangeln större area.)

Hur är det nu, Attefors sa för någon vecka sedan att han skulle köra all Android en vecka, hur gick det med det? Har jag missat en recension nånstans?

Ursprungligen av Lars Einarsson:

Hur är det nu, Attefors sa för någon vecka sedan att han skulle köra all Android en vecka, hur gick det med det? Har jag missat en recension nånstans?

Det kommer! Har dragit ut på tiden lite men skall inom kort lägga iPhonen i byrålådan!

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Det kommer! Har dragit ut på tiden lite men skall inom kort lägga iPhonen i byrålådan!

Usch ja, hemska tanke. Men ska bli intressant att följa! ?

1
Bevaka tråden