Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var köpa Apple watch med sportloop?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2020-06-20 19:48

Har bestämt mig för att köpa en series 5, är säker på det mesta förutom storleken. När jag tittar online så blir jag dock lite osäker på var jag ska köpa den. Jag vill ha en sportloop, går detta bara att beställa från apple? När jag tittar hos premium reseller (Mac forum), Elgiganten, Media Markt så har dom bara utvalda kombinationer på boett och band (oftast sportband). Apple har ganska lång leveranstid och bor inte nära en apple store - går det att få alla kombinationer hos de vanliga affärerna också bara att det inte syns online? Någon som köpt från dessa affärer?

Senast redigerat 2020-06-22 18:14

Köp klockan var du vill. Beställ ditt armband sen från någon onlinebutik. CDON har armband från alla möjliga försäljare i alla tänkbara utföranden. Jag har köpt både milanesisk loop och sportloop för mindre än 200 kr styck. Caseonline levererade på mindre än 2 dagar via CDON.

Och om du inte har väldigt små handleder så rekommenderar jag den största boetten. Jag är man men med smalare handleder än genomsnittet och för mig var det ändå givet med en 42 mm (gen 3).

  • Medlem
  • 2020-06-22 18:53
Ursprungligen av gizthewiz:

Köp klockan var du vill. Beställ ditt armband sen från någon onlinebutik. CDON har armband från alla möjliga försäljare i alla tänkbara utföranden. Jag har köpt både milanesisk loop och sportloop för mindre än 200 kr styck. Caseonline levererade på mindre än 2 dagar via CDON.

Och om du inte har väldigt små handleder så rekommenderar jag den största boetten. Jag är man men med smalare handleder än genomsnittet och för mig var det ändå givet med en 42 mm (gen 3).

Ja fast då får jag ju ett armband jag inte vill ha i onödan tänker jag..? eller

Ursprungligen av thazt:

Ja fast då får jag ju ett armband jag inte vill ha i onödan tänker jag..? eller

Så är det ju. Men det blir ju priset för att få grejerna lite snabbare. Men nu när jag går in på apples hemsida och gör lite olika kombos med sportloop på en svart 44 mm boett så kan de skicka på 2-3 dagar. Vad fick du för tid?

  • Medlem
  • 2020-06-23 00:03
Ursprungligen av gizthewiz:

Så är det ju. Men det blir ju priset för att få grejerna lite snabbare. Men nu när jag går in på apples hemsida och gör lite olika kombos med sportloop på en svart 44 mm boett så kan de skicka på 2-3 dagar. Vad fick du för tid?

Ja precis, så var det för mig också tills jag slog in mitt post nr... då blev det över en månads leverans!

Ursprungligen av thazt:

Ja precis, så var det för mig också tills jag slog in mitt post nr... då blev det över en månads leverans!

Gör som tidigare förslag säger. Beställ klocka och band separat. Ja, du får ett band som du egentligen inte ville ha. Men en av grejerna med Apple Watch är ju att du kan enkelt byta band efter humör och annat så då kanske det bandet kommer till användning i alla fall?

1
Bevaka tråden