Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Recension: inCharge 6 - när kickstarterprojekt går vägen

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-05-16 11:22
Ursprungligen av CekariYH:

Beställde 3 + 2 förlängningskablar perken.
Kanske lite färre kablar på skrivbordet, och en att alltid ha med.

Lite synd att det skeppas från kina till kunden direkt när det utvecklas i Schweiz, hade dom haft lager där hade det blivit billigare att få hit dom, både med frakt och tull...

De utvecklas i Schweiz men tillverkas i Kina. Men de borde kunna skicka 1000 till Schweiz för europeiska kunder...

Ursprungligen av kenjon:

De utvecklas i Schweiz men tillverkas i Kina. Men de borde kunna skicka 1000 till Schweiz för europeiska kunder...

Precis vad jag tycker också

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-08-02 13:19

Jag har problem att ladda en iPad Pro via USB-C. Den säger att jag ska låsa upp paddan för att använda tillbehöret, sen händer inget. När jag stänger av paddan så laddar den, men när den har ett par fåtal procent, så starar den igen. Tycker jag testat allt, tips?

Senast redigerat 2020-08-02 14:58
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-08-04 00:28

Vad har du för laddare, vad har den för kapacitet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-08-04 08:21
Ursprungligen av kladda:

Jag har problem att ladda en iPad Pro via USB-C. Den säger att jag ska låsa upp paddan för att använda tillbehöret, sen händer inget. När jag stänger av paddan så laddar den, men när den har ett par fåtal procent, så starar den igen. Tycker jag testat allt, tips?

Kör du med USB-C i båda ändarna? Tror att du måste använda kabeln åt rätt håll för att det ska fungera. Alltså den sidan med USB-A/USB-C ska in i laddaren och den andra i iPaden.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-08-05 19:12
Ursprungligen av kenjon:

Vad har du för laddare, vad har den för kapacitet?

Testade med min Satechi multiladdare. Den har både USB-C och A. Testade både porten för iPad, Mac men också USB-a

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-08-05 19:12
Ursprungligen av tony:

Kör du med USB-C i båda ändarna? Tror att du måste använda kabeln åt rätt håll för att det ska fungera. Alltså den sidan med USB-A/USB-C ska in i laddaren och den andra i iPaden.

Det var detta hållet jag laddade med, då jag testade både C och A. Funkar fint att ladda iPhone.

Bevaka tråden